d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Miten Sanot > Tä
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Sep 6 2012 03:28am
Quote (KUF @ 6 Sep 2012 09:18)
"TARTTISKOHAN ALKAA TERVEYSINTOILIJAKSI"

SIT ALKOON HAKEMAA VIINAA


:DD
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Sep 6 2012 04:34am






ettet vaan oo tossun alla?

Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Sep 6 2012 04:44am
Quote (Rocko @ 6 Sep 2012 10:34)
http://www.nesretro.com/yabbfiles/Attachments/jumalauta_ei_helvetti_001.jpg





ettet vaan oo tossun alla?


hmm, tää on aika naurettava juttu että et kai oo tossun alla.. Kelaa jos ite pompottelisit naikkosta iha satanolla ja se menis sun mukana, loppu peleissä oisit et ei vittu mikä muijja, ja jättäisit. jokainen teistä on tossunalla niin kauan ku muijjil on vittu.

saatana.
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
Sep 6 2012 05:15am
Quote (wani @ 6 Sep 2012 13:44)
hmm, tää on aika naurettava juttu että et kai oo tossun alla.. Kelaa jos ite pompottelisit naikkosta iha satanolla ja se menis sun mukana, loppu peleissä oisit et ei vittu mikä muijja, ja jättäisit. jokainen teistä on tossunalla niin kauan ku muijjil on vittu.

saatana.


Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Sep 6 2012 05:17am
Quote (Rocko @ Sep 6 2012 12:34pm)
http://www.nesretro.com/yabbfiles/Attachments/jumalauta_ei_helvetti_001.jpg





ettet vaan oo tossun alla?


on tossun alla jos ei voi pakottaa puolisoaan laihduttamaat, onks teillä sukupuoliroolimallit 1800-luvulta

This post was edited by BebebBurns on Sep 6 2012 05:17am
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Sep 6 2012 05:48am
usein ja pienempiä annoksia. sillä hoituu vaikka "paskaa" söis. sanot sille että ei kohta sovi ovesta sisään
Member
Posts: 17,421
Joined: Jan 2 2007
Gold: 0.00
Sep 6 2012 06:26am
Quote (KUF @ Sep 6 2012 09:44am)
JÄTÄT SEN


we have winner here
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 6 2012 12:03pm
Quote (KUF @ 6 Sep 2012 10:44)
JÄTÄT SEN


tämä ainoa vaihtoehto
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Sep 6 2012 12:15pm
Pistä se zumbaa xddd
Member
Posts: 30,190
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Sep 6 2012 12:57pm
Quote (BloodStream @ 6 Sep 2012 08:40)
Alat tekemään terveellistä ruokaa, vähennät perunan/riisin/leivän määrää ja lisää kasviksia josset jo tee näin
Kun käytte kaupassa, älkää menkö herkkuosastoille ellei ole tarvetta, jos emäntä tuo jotain sulkaalevyjä muita kärreihin niin vetoa vaikka rahaan / "ei myö tollasia tarvita"

Jos ei akka vähän ajan päästä itte tajua niin sit voit sanoa :)


Tää aika lailla.

Ja just tota et VÄHENTÄÄ viljatuotteita, ei tarttee kokonaa jättää pois imo. Leipä päivässä ja joQ perunat + naggi kastike esim kerra viikos ei lihota ketää vaikka siinä onkiin niitä karppaajien pelkäämiä hiilareita.

Ja just jtn heldelmiä käytte popsii enemmä ja jälkkäriks voi tehä just jonQ hedelmä salaatin ite. ( ei tarttee ostaa niit valmis säilyke purkkei )
Go Back To Suomi Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll