Quote (BloodStream @ 6 Sep 2012 08:40)
Alat tekemään terveellistä ruokaa, vähennät perunan/riisin/leivän määrää ja lisää kasviksia josset jo tee näin
Kun käytte kaupassa, älkää menkö herkkuosastoille ellei ole tarvetta, jos emäntä tuo jotain sulkaalevyjä muita kärreihin niin vetoa vaikka rahaan / "ei myö tollasia tarvita"
Jos ei akka vähän ajan päästä itte tajua niin sit voit sanoa

Tää aika lailla.
Ja just tota et VÄHENTÄÄ viljatuotteita, ei tarttee kokonaa jättää pois imo. Leipä päivässä ja joQ perunat + naggi kastike esim kerra viikos ei lihota ketää vaikka siinä onkiin niitä karppaajien pelkäämiä hiilareita.
Ja just jtn heldelmiä käytte popsii enemmä ja jälkkäriks voi tehä just jonQ hedelmä salaatin ite. ( ei tarttee ostaa niit valmis säilyke purkkei )