Joo. On se hiukan riskaabelia, mut hattua nostan rohkeudelle.

Ite olin iha herrasmiehenä vaan. Ja tää sälli oli ihan kolmekymppinen, eli ei ny hirveesti ees
vanhempi. Mulle o aika usein sattunu noita, en tiiä sit oonko hyvännäkönen vai mikä?

ehkä säkin olit vaan sen unelmatyyppiä. suoraan fantasiasta. ja se halus tietää, koska jos se ei ois kysyny, ja myöhemmi kävis ilmi, et oisit lähteny mukaan, se ois varmaan vituttanu sitä.
(en siis sano et, lähtisit, vaan mietin teoreettisesti)
