d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Onko Muille Sattunu Tällästä
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Sep 4 2012 07:37am
Mitä vittua : D: D:
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
Sep 4 2012 10:03am
Quote (Ankeli @ 4 Sep 2012 16:37)
Mitä vittua : D: D:


ja jos ap ois ollu naaras niin kukaan ei ois ihmetelly hetkeekään :o
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Sep 4 2012 10:04am
No ei todellakaan.
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Sep 4 2012 12:38pm
Quote (A2K @ 4 Sep 2012 14:23)
Joo. On se hiukan riskaabelia, mut hattua nostan rohkeudelle. :p
Ite olin iha herrasmiehenä vaan. Ja tää sälli oli ihan kolmekymppinen, eli ei ny hirveesti ees vanhempi. Mulle o aika usein sattunu noita, en tiiä sit oonko hyvännäkönen vai mikä? :p

ehkä säkin olit vaan sen unelmatyyppiä. suoraan fantasiasta. ja se halus tietää, koska jos se ei ois kysyny, ja myöhemmi kävis ilmi, et oisit lähteny mukaan, se ois varmaan vituttanu sitä.
(en siis sano et, lähtisit, vaan mietin teoreettisesti) :)


tää oli joku 60-65v ikäne :D ainaki naamasta päätelle
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold: 311.54
Sep 4 2012 12:54pm
Just tolleen asiat kuuluu hoitaa, ei mitään turhaa paskan jauhamista ja "iskemistä". Suoraan kysymykseen suora vastaus.

Tahtoisin vain olla homo.
Member
Posts: 23,154
Joined: Mar 20 2006
Gold: 695.91
Sep 4 2012 02:20pm
Quote (ambid @ 4 Sep 2012 20:54)
Just tolleen asiat kuuluu hoitaa, ei mitään turhaa paskan jauhamista ja "iskemistä". Suoraan kysymykseen suora vastaus.

Tahtoisin vain olla homo.


:wub:
Member
Posts: 2,902
Joined: Jul 13 2010
Gold: 1,856.00
Sep 4 2012 03:14pm
Quote (Speedparts @ 4 Sep 2012 14:52)
oon hetero


Niin vissiin
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Sep 4 2012 03:15pm
Quote (Speedparts @ 4 Sep 2012 21:38)
tää oli joku 60-65v ikäne :D ainaki naamasta päätelle


:D oikee daddy :D Bear :rofl:
Member
Posts: 70,577
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
Sep 4 2012 03:28pm
Quote (Speedparts @ 4 Sep 2012 15:10)
onkohan tuo ny ihan järkevää käyä julkisella paikalla kyselemässä et haluutko panna miestä, joukossa voi olla joku joka ei välttämättä siedä homoja ollenkaan ja käy huonosti
mut omapa on asiansa


Varmaan katto että tollanen narukäsi tuskin tuottaa harmia joten samapa se on kysyä.
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Sep 4 2012 06:42pm
joo, sanoin et "ei kiits"
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll