Quote (do_NaUKI @ 4 Sep 2012 09:14)
saako sieltä jos on omaisuutta tai tilillä massia? vai mitä ne tarkastaa
Jos et oo neekeri / manne ni sieltä et tuu saamaa yhtää mitää jos on hitusekkii ollu rahaa / tuloja tän kuukauden / edellisen kuukauden aikana, niillä kato tuppaa välillä olee sitruunat pimperossa...