☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Kuvapeli
Prev
1
2
3
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 731
Replies: 20
Track Topic
A2K
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold
:
0.01
Warn: 10%
#11
Sep 3 2012 08:34am
Quote (wani @ 3 Sep 2012 16:50)
http://deathball.net/notpron/notpron.htm
Kiitos.
Wanizky
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold
:
1,767.00
#12
Sep 3 2012 10:45am
Quote (A2K @ 3 Sep 2012 14:34)
Kiitos.
eipä mitään, ihan hauska.. ei tosin mikään kerran peluu ^^ monta kuukautta saa pelailla rauhassa:)
hiivahirvio
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold
:
641.12
#13
Sep 3 2012 11:25am
täh en tajuu ees tota toista tasoo
kiitos linkist btw
heh, tajusin
tää voi olla hauska
This post was edited by hiivahirvio on Sep 3 2012 11:27am
Wanizky
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold
:
1,767.00
#14
Sep 3 2012 11:31am
Quote (hiivahirvio @ 3 Sep 2012 17:25)
täh en tajuu ees tota toista tasoo
kiitos linkist btw
heh, tajusin
tää voi olla hauska
se on
ApiN
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold
:
4.46
#15
Sep 3 2012 11:34am
kolmosee jäin :<
hiivahirvio
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold
:
641.12
#16
Sep 3 2012 11:57am
nostan hattua, tää on oikeastikki aika kiva aivopähkinä
6. taso lähtee kun käväsen suihkussa
edit: miten noi saa tallennettuu?
This post was edited by hiivahirvio on Sep 3 2012 11:59am
Wanizky
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold
:
1,767.00
#17
Sep 3 2012 12:22pm
Quote (hiivahirvio @ 3 Sep 2012 17:57)
nostan hattua, tää on oikeastikki aika kiva aivopähkinä
6. taso lähtee kun käväsen suihkussa
edit: miten noi saa tallennettuu?
En oo iha varma.
Dorieus
Member
Posts: 13,070
Joined: Jun 10 2008
Gold
:
2,612.00
#18
Sep 3 2012 12:23pm
Quote (hiivahirvio @ 3 Sep 2012 18:57)
nostan hattua, tää on oikeastikki aika kiva aivopähkinä
6. taso lähtee kun käväsen suihkussa
edit: miten noi saa tallennettuu?
kopsaat vaan osotepalkista sen sivun johonki notepadiin taltee
Matroskin
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold
:
48.15
#19
Sep 3 2012 12:26pm
Quote (Dorieus @ 3 Sep 2012 21:23)
kopsaat vaan osotepalkista sen sivun johonki notepadiin taltee
passu myös
kinkkisiä ovat kyllä
This post was edited by Matroskin on Sep 3 2012 12:45pm
hiivahirvio
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold
:
641.12
#20
Sep 3 2012 01:07pm
harmi ku toi tarvii jonkulaista IT alan tietämystä
taso 8 meni ikäväkyllä walkthrulla
This post was edited by hiivahirvio on Sep 3 2012 01:07pm
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
2
3
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact