d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kuvapeli
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Sep 3 2012 08:34am
Quote (wani @ 3 Sep 2012 16:50)


Kiitos. :)
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Sep 3 2012 10:45am
Quote (A2K @ 3 Sep 2012 14:34)
Kiitos. :)


eipä mitään, ihan hauska.. ei tosin mikään kerran peluu ^^ monta kuukautta saa pelailla rauhassa:)
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Sep 3 2012 11:25am
täh en tajuu ees tota toista tasoo

kiitos linkist btw

heh, tajusin

tää voi olla hauska :P

This post was edited by hiivahirvio on Sep 3 2012 11:27am
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Sep 3 2012 11:31am
Quote (hiivahirvio @ 3 Sep 2012 17:25)
täh en tajuu ees tota toista tasoo

kiitos linkist btw

heh, tajusin

tää voi olla hauska :P


se on :)
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Sep 3 2012 11:34am
kolmosee jäin :<
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Sep 3 2012 11:57am
nostan hattua, tää on oikeastikki aika kiva aivopähkinä :D

6. taso lähtee kun käväsen suihkussa

edit: miten noi saa tallennettuu?

This post was edited by hiivahirvio on Sep 3 2012 11:59am
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Sep 3 2012 12:22pm
Quote (hiivahirvio @ 3 Sep 2012 17:57)
nostan hattua, tää on oikeastikki aika kiva aivopähkinä :D

6. taso lähtee kun käväsen suihkussa

edit: miten noi saa tallennettuu?


En oo iha varma.
Member
Posts: 13,070
Joined: Jun 10 2008
Gold: 2,612.00
Sep 3 2012 12:23pm
Quote (hiivahirvio @ 3 Sep 2012 18:57)
nostan hattua, tää on oikeastikki aika kiva aivopähkinä :D

6. taso lähtee kun käväsen suihkussa

edit: miten noi saa tallennettuu?


kopsaat vaan osotepalkista sen sivun johonki notepadiin taltee
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
Sep 3 2012 12:26pm
Quote (Dorieus @ 3 Sep 2012 21:23)
kopsaat vaan osotepalkista sen sivun johonki notepadiin taltee


passu myös

kinkkisiä ovat kyllä :o

This post was edited by Matroskin on Sep 3 2012 12:45pm
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Sep 3 2012 01:07pm
harmi ku toi tarvii jonkulaista IT alan tietämystä
taso 8 meni ikäväkyllä walkthrulla :(

This post was edited by hiivahirvio on Sep 3 2012 01:07pm
Go Back To Suomi Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll