d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Hitusen Komee Kuva > Kettu Ja Kotka :)
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Sep 2 2012 01:41pm
Ihan hieno on mun mielestä kans. on ne vaan komeita eläimii molemmat. :)
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Sep 3 2012 06:08am
tost oli samallaine tänää kuvattomas

http://kuvaton.com/browse/23440/fight6.jpg

This post was edited by hiivahirvio on Sep 3 2012 06:08am
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll