d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Tulista Ruokaa Topix
Prev12347Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Sep 2 2012 06:20am
POPPAMIES.FI ----> ALL
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Sep 2 2012 06:35am
Blairs sentään maistuu joltain.

Ostakaa pullo Da Bombia, se on tujua
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Sep 2 2012 07:08am
tulpatulinen kaikil mausteil on aika jees, 8.90€
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Sep 3 2012 08:05am
täl saa suht tulist


Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Sep 3 2012 10:01am
kyl tulinen ruoka on vaa hyvää! olin taivaassa kun oltin intiassa aikoinaan duunissa, ruoka oli nii pirun tulista, nam !
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Sep 3 2012 11:39am
chili ?
Member
Posts: 8,319
Joined: Apr 3 2007
Gold: 8,419.00
Sep 3 2012 11:45am
Quote (Sape @ 2 Sep 2012 05:11)
siipiveikot <3  asukko tampereel? jos asut tai oot tulos ni käy syömäs  gringos locosissa diablo burger <3 perkele et oli TULINEN mutta oli myös kyllä TODELLA herkullinen :)


joo siis ite töissä tossa lappeenrannan ilonassa ja siinä yhteydessä toi gringos locos.. niin ite en ees syö jalopenoja koska ne on tulisia :D mutta kyllä sääliks käy niitä ketä vetää noita tulisia annoksia..
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Sep 3 2012 03:18pm
omnom tosiaan tein kanaa jonka marinoin eka texas petessä ja cayennepippurissa :P
keitin riisit siin marinadis

tuli aika ebin
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Sep 3 2012 03:59pm
Quote (Elmeri @ 3 Sep 2012 19:45)
joo siis ite töissä tossa lappeenrannan ilonassa ja siinä yhteydessä toi gringos locos.. niin ite en ees syö jalopenoja koska ne on tulisia :D mutta kyllä sääliks käy niitä ketä vetää noita tulisia annoksia..


Chekkasin nuo Gringos Locosin webbisivut, vaikuttaa erittäin hyvältä :D

Tuota chilihaastetta voisi käydä koittamassa
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Sep 3 2012 08:11pm
liian tulista, josku maistoin tabaskoa ja POLTTI
Go Back To Suomi Topic List
Prev12347Next
Add Reply New Topic New Poll