Quote (Elmeri @ 3 Sep 2012 19:45)
joo siis ite töissä tossa lappeenrannan ilonassa ja siinä yhteydessä toi gringos locos.. niin ite en ees syö jalopenoja koska ne on tulisia

mutta kyllä sääliks käy niitä ketä vetää noita tulisia annoksia..
Chekkasin nuo Gringos Locosin webbisivut, vaikuttaa erittäin hyvältä

Tuota chilihaastetta voisi käydä koittamassa