d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Krapulapsykoosi > Onko Tuttua?
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Sep 1 2012 09:14am
Quote (PMS @ 1 Sep 2012 17:59)
En suosittele juomaan. Itse olen lopettanut juomisen kokonaan ja tupakanpolton.

Huumeita ei saa käyttää.


Syntiä tuommoiset paskat ja todella heikot ihmiset tarvii huumeita.


Muijas llupas jtn kivaa ku kirjotit ton ?

Siis joo ei nyt psykoosi mut ku heräämisest joQ 3h eteepäi jtnk kuumottava olo :D Suositetlen bajauttaa jtn enempi sohvavoittosempaa matskuu... menee ohi kyllä kuten moni muukin tässä elämässä.
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Sep 1 2012 09:15am
nii voikoha siihe flipahtaa pysyvästi vai onkoha se vaa tommone hetken hairahdus niinsanotusti :D
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Sep 1 2012 09:17am
Quote (hiivahirvio @ 1 Sep 2012 15:15)
nii voikoha siihe flipahtaa pysyvästi vai onkoha se vaa tommone hetken hairahdus niinsanotusti :D


Kyllähän levy päälle voi jäädä, mutta yleensä noi psykoosit on hetkellisiä.
Member
Posts: 2,551
Joined: Jul 21 2007
Gold: 15.00
Sep 1 2012 09:17am
Quote (Gastly @ Sep 1 2012 04:55pm)
no ei kai se auta ku kärsiä
ite tykkään polttaa paukut krapulan päälle, lieventää justiisa sopivasti


Juo vaan tarpeeksi muitakin nesteit sillo ku ryyppää, itel ainaki toimii.

This post was edited by malbaz on Sep 1 2012 09:17am
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Sep 1 2012 09:18am
Quote (hiivahirvio @ Sep 1 2012 06:15pm)
nii voikoha siihe flipahtaa pysyvästi vai onkoha se vaa tommone hetken hairahdus niinsanotusti :D


no jos o psyyke muute iha kondikses ni ei kai siitä mitää
mut jos muutenki hajoilee jatkuvasti ni kai siitäki vois puhjeta
aika akuutti tila toi o

Quote (malbaz @ Sep 1 2012 06:17pm)
Juo vaan tarpeeksi muitakin nesteit sillo ku ryyppää, itel ainaki toimii.


siihe aina pyrin, mut tarpeeks ku ottaa ja tarpeeks monta pvää ni sit alkaaki olla jo ongelmaa

This post was edited by Gastly on Sep 1 2012 09:18am
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Sep 1 2012 09:21am
Quote (Gastly @ Sep 1 2012 06:18pm)
no jos o psyyke muute iha kondikses ni ei kai siitä mitää
mut jos muutenki hajoilee jatkuvasti ni kai siitäki vois puhjeta
aika akuutti tila toi o



siihe aina pyrin, mut tarpeeks ku ottaa ja tarpeeks monta pvää ni sit alkaaki olla jo ongelmaa



juu turhaakai sitä kuumoilee
iha hyvässä kuosissa psyyke ja nii sen pitääki pysyä :)
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Sep 1 2012 09:40am
Quote (hiivahirvio @ 1 Sep 2012 18:21)
juu turhaakai sitä kuumoilee
iha hyvässä kuosissa psyyke ja nii sen pitääki pysyä :)


JOs et sä nää mitn lentävii lohikäärmeit 24/7 ni oha ok, akuutteja vaa niiQ sativasekoilut.
Member
Posts: 23,154
Joined: Mar 20 2006
Gold: 695.91
Sep 1 2012 10:12am
Quote (hiivahirvio @ 1 Sep 2012 16:36)
kyllä. tiedätkö sinä?

kysyin eilen kaverilta selvennöst asiast ja kävikin ilmi et olin vaa houraillu jotain
rupesin sit vaa kelaa näit asioita

ei tee mieli seota :/

e: kai sitä vaa jarruttelis vähä :D

keskustelua asiasta


toissakesänä sain viinakrampin ja eipä ollu mikää kiva kokemus -.- 3kk tuli veettyä kaksinkäsin ja loppu seinään ;F
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Sep 1 2012 10:14am
d2jsp suomiosio - foorumi nisteille ja luusereille :rofl:
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Sep 1 2012 10:17am
Quote (Gastly @ Sep 1 2012 07:14pm)
d2jsp suomiosio - foorumi nisteille ja luusereille  :rofl:


haha touché

Quote (Sape @ Sep 1 2012 07:12pm)
toissakesänä sain viinakrampin ja eipä ollu mikää kiva kokemus -.- 3kk tuli veettyä kaksinkäsin ja loppu seinään ;F


heitäppä battletagi, saatan tehä täs munkin d3
Go Back To Suomi Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll