Quote (hiivahirvio @ Sep 1 2012 06:15pm)
nii voikoha siihe flipahtaa pysyvästi vai onkoha se vaa tommone hetken hairahdus niinsanotusti

no jos o psyyke muute iha kondikses ni ei kai siitä mitää
mut jos muutenki hajoilee jatkuvasti ni kai siitäki vois puhjeta
aika akuutti tila toi o
Quote (malbaz @ Sep 1 2012 06:17pm)
Juo vaan tarpeeksi muitakin nesteit sillo ku ryyppää, itel ainaki toimii.
siihe aina pyrin, mut tarpeeks ku ottaa ja tarpeeks monta pvää ni sit alkaaki olla jo ongelmaa
This post was edited by Gastly on Sep 1 2012 09:18am