Quote (kyny91 @ 31 Aug 2012 19:01)
Aivan saatana ku noissa diiselleissä on toi hehku

Sellasta muistanu ollenkaa ku ollaan ukkon kaa vaa noit jokkis vehkei kasattu nii heti tuli vaa sytytys mieleen

Heh. Täytyy myöntää et kerkesin jo kerra kirjottaa sytytys.. Mut sit katoin et: ei ku diiseli. Ja pyyhin pois.

kyllähä se niiku kuulostais sille et ei vaan "sytytä", liekö sit syypäänä löpön saanti vai ilman saanti.