d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Jos Oot Amis Ni Tänne > Voit Voittaa
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Aug 31 2012 10:00am
Quote (kyny91 @ 31 Aug 2012 18:57)
en tiiä noist mersuist mut saattaa olla et sytytys päässy käntyyn jostain syystä, sitä säätämällä vois auttaa


Diiseli sytytys?

Jos ois talvi ni vois olla tuo lämpöantura. Kaveril sekos antura ni näytti aina kuumaa. Ei paljoo startannu pakkasel ku ei ollu hehkua ollenkaan. :lol: se ku luuli olevansa kuuma kone. :p
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Aug 31 2012 10:01am
Quote (A2K @ 31 Aug 2012 19:00)
Diiseli sytytys?

Jos ois talvi ni vois olla tuo lämpöantura. Kaveril sekos antura ni näytti aina kuumaa. Ei paljoo startannu pakkasel ku ei ollu hehkua ollenkaan. :lol: se ku luuli olevansa kuuma kone. :p


Aivan saatana ku noissa diiselleissä on toi hehku :D

Sellasta muistanu ollenkaa ku ollaan ukkon kaa vaa noit jokkis vehkei kasattu nii heti tuli vaa sytytys mieleen :D
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Aug 31 2012 10:07am
Akkus ei o uus vaik onki uus, tuli toi anturi itelläki mielee ku yhel tutul... mjooh en diiä enempää :s
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Aug 31 2012 10:14am
Quote (kyny91 @ 31 Aug 2012 19:01)
Aivan saatana ku noissa diiselleissä on toi hehku :D

Sellasta muistanu ollenkaa ku ollaan ukkon kaa vaa noit jokkis vehkei kasattu nii heti tuli vaa sytytys mieleen :D


Heh. Täytyy myöntää et kerkesin jo kerra kirjottaa sytytys.. Mut sit katoin et: ei ku diiseli. Ja pyyhin pois. :p

kyllähä se niiku kuulostais sille et ei vaan "sytytä", liekö sit syypäänä löpön saanti vai ilman saanti. :(
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll