☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
>
Poll > Käynkö Ostaa D3 ? > Kyllä / Ei
Prev
1
2
3
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 621
Replies: 21
Track Topic
Guests cannot view or vote in polls. Please
register
or
login
.
Rzi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold
:
24,297.85
#11
Aug 31 2012 08:12am
Quote (Affii @ 31 Aug 2012 17:10)
osta tl2
19€ ja tulee 20 päivä.. saat lopuil rahoil vaikka korin bissee
AHAHAHAHAHAHAHAH
Affii
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold
:
1.14
#12
Aug 31 2012 08:15am
Quote (Rzi @ 31 Aug 2012 17:12)
AHAHAHAHAHAHAHAH
niin toki d3 sitte jossei kiinnosta levuttelu, skillaaminen ja statsaaminen
Rzi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold
:
24,297.85
#13
Aug 31 2012 08:16am
Quote (Affii @ 31 Aug 2012 17:15)
niin toki d3 sitte jossei kiinnosta levuttelu, skillaaminen ja statsaaminen
ei kiinnosta tosiaan. eikä sitä peliä vois edes kattoa ku silmät kuolee
Affii
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold
:
1.14
#14
Aug 31 2012 08:17am
Quote (Rzi @ 31 Aug 2012 17:16)
ei kiinnosta tosiaan. eikä sitä peliä vois edes kattoa ku silmät kuolee
ei se grafiikka niin häiritse kun peli on itsestään loistava.. pitäs sun tietää ettei grafiikka oo kaikki kaikes?
Gastly
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold
:
68.99
Warn: 10%
#15
Aug 31 2012 08:17am
en voi sun puolesta sanoa, se on varmaa aika yksilökohtasta et kui paljo siitä nauttii
itellä oli ainaki kivaa kavereide kans hakata vaa läpi sitä ilma mitn kummempaa säätelyy ja laskelmointii
do_NaUKI
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold
:
5,739.04
#16
Aug 31 2012 09:20am
kyl.
PMS
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold
:
128.45
Warn: 80%
#17
Aug 31 2012 12:35pm
osta vaa tuut mu kans pelaa hc
Ankeli
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold
:
1,444.44
#18
Aug 31 2012 12:49pm
Osta multa, saat hilut ha charat kauba päälle, ei vaa riitä aika pelailee, eikä tää nykyine näyttiskää tee kunniaa.
Rzi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold
:
24,297.85
#19
Aug 31 2012 01:00pm
Quote (Ankeli @ 31 Aug 2012 21:49)
Osta multa, saat hilut ha charat kauba päälle, ei vaa riitä aika pelailee, eikä tää nykyine näyttiskää tee kunniaa.
itel tippuu 5 fps suunnillee ku on menoa. se on hauskaa
PMS
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold
:
128.45
Warn: 80%
#20
Aug 31 2012 01:02pm
Quote (Rzi @ 31 Aug 2012 22:00)
itel tippuu 5 fps suunnillee ku on menoa. se on hauskaa
mulla kokoajan joku 60fps
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
2
3
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact