d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi >
Poll > Käynkö Ostaa D3 ? > Kyllä / Ei
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 31 2012 08:12am
Quote (Affii @ 31 Aug 2012 17:10)
osta tl2 ;) 19€ ja tulee 20 päivä.. saat lopuil rahoil vaikka korin bissee :D


AHAHAHAHAHAHAHAH
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Aug 31 2012 08:15am
Quote (Rzi @ 31 Aug 2012 17:12)
AHAHAHAHAHAHAHAH


niin toki d3 sitte jossei kiinnosta levuttelu, skillaaminen ja statsaaminen ;)
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 31 2012 08:16am
Quote (Affii @ 31 Aug 2012 17:15)
niin toki d3 sitte jossei kiinnosta levuttelu, skillaaminen ja statsaaminen ;)


ei kiinnosta tosiaan. eikä sitä peliä vois edes kattoa ku silmät kuolee
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Aug 31 2012 08:17am
Quote (Rzi @ 31 Aug 2012 17:16)
ei kiinnosta tosiaan. eikä sitä peliä vois edes kattoa ku silmät kuolee


ei se grafiikka niin häiritse kun peli on itsestään loistava.. pitäs sun tietää ettei grafiikka oo kaikki kaikes?
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Aug 31 2012 08:17am
en voi sun puolesta sanoa, se on varmaa aika yksilökohtasta et kui paljo siitä nauttii
itellä oli ainaki kivaa kavereide kans hakata vaa läpi sitä ilma mitn kummempaa säätelyy ja laskelmointii
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Aug 31 2012 09:20am
kyl.
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 31 2012 12:35pm
osta vaa tuut mu kans pelaa hc
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Aug 31 2012 12:49pm
Osta multa, saat hilut ha charat kauba päälle, ei vaa riitä aika pelailee, eikä tää nykyine näyttiskää tee kunniaa.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 31 2012 01:00pm
Quote (Ankeli @ 31 Aug 2012 21:49)
Osta multa, saat hilut ha charat kauba päälle, ei vaa riitä aika pelailee, eikä tää nykyine näyttiskää tee kunniaa.


itel tippuu 5 fps suunnillee ku on menoa. se on hauskaa
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 31 2012 01:02pm
Quote (Rzi @ 31 Aug 2012 22:00)
itel tippuu 5 fps suunnillee ku on menoa. se on hauskaa


mulla kokoajan joku 60fps
Go Back To Suomi Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll