d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi >
Poll > Dyykkaus > Ootteko Kokeillu
Prev12348Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Aug 31 2012 06:52am
johoo en tosiaankaan

hullujen ja pasi viherahon hommaa
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Aug 31 2012 06:59am
oon pari kertaa läpäl kännis kaverin kaa dyykannu, ei sen takia et tarvisin niitä artikkeleita mitä sieltä löytyy, mut huvikseen
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Aug 31 2012 07:06am
urban exploration vois olla hauskaa myös ja hylätyissä mestoissa käväseminen jne.
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 31 2012 07:06am
Quote (Pavise @ Aug 31 2012 03:52pm)
johoo en tosiaankaan

hullujen ja pasi viherahon hommaa


miks tommonen reaktio?

onko se sit parempi et ne ryönät heitettäs menemää jotka ei myy

eikö se oo hullujen hommaa heittää hyvää tavaraa hukkaan jos se hyödyttäis jotain muuta, esim. dyykkaajaa

Quote (BebebBurns @ Aug 31 2012 04:06pm)
urban exploration vois olla hauskaa myös ja hylätyissä mestoissa käväseminen jne.


hyi ei vittu ne hylätyt mestat on kuumottavia :(
+ löydät jonku nistipesäkkeen nii vittu ne nitkut tappaa sut siihe paikkaa

edit vielä sen verran et vallatut talot kiinnostais mut en kehtais koettaa juuri näiden kilareiden takia

This post was edited by hiivahirvio on Aug 31 2012 07:10am
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Aug 31 2012 07:08am
Quote (A2K @ 31 Aug 2012 15:46)
niinpä. :P ja halpaakin monesti


Tuolla taitaa velottaa 10-20e / osa (: pitää vaa just ite irrottaa.
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Aug 31 2012 07:09am
Quote (soppamies @ 31 Aug 2012 16:08)
Tuolla taitaa velottaa 10-20e / osa (: pitää vaa just ite irrottaa.


meil o tääl pari kallista. mut jos ite irrottaa ni saa halvemmalla. mut niil onki aiva vitusti sitä tavaraa. o varaa laskutta, ku asiakkaat ei lopu keske :D
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Aug 31 2012 07:13am
Quote (A2K @ 31 Aug 2012 15:29)
ainoastaan romuttamolla. mut sitä ei varmaan kutsuta dyykkaukseks. :p


THIS
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Aug 31 2012 07:18am
Quote (hiivahirvio @ 31 Aug 2012 16:06)
onko se sit parempi et ne ryönät heitettäs menemää jotka ei myy


kyllähän se ois, sais vaan kaikilla kaupoilla olla kunnon puristimet takapihalla että ne vanhat safkat saatais kasaan niin ettei tuollaiset spuget niihin pääsis enää käsiksi

jos oikeasti välittäisitte, ostaisitte vaan ne ruuat sieltä mitkä on menossa vanhaksi ettekä kävisi jostakin takapihoilta varastamassa niitä.

Quote (Matroskin @ 31 Aug 2012 16:19)
vittu sie oot kujalla...


sanoo kaveri joka dyykkaa ruokaa :D huuu~~

This post was edited by Pavise on Aug 31 2012 07:21am
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
Aug 31 2012 07:19am
Quote (hiivahirvio @ 31 Aug 2012 15:29)
taitaa olla kuumotteluja vaa, vois olla aika sairasta hommaa jos toi on totta ruottisa tahi suomessa
paketti pitää kattoa et on ehyt, myrkyt/öpöt ja sun muu kuumottelu ei pääse sisälle


Kuulemma josksus rotanmyrkkyä ovat joskus lykkiny. Tai ainakin pannu varotuslaput.
Puristimet on pelottavia :(

Quote (hiivahirvio @ 31 Aug 2012 16:06)
edit vielä sen verran et vallatut talot kiinnostais mut en kehtais koettaa juuri näiden kilareiden takia


täh? Talonvaltaajat kilareita?

Quote (Pavise @ 31 Aug 2012 16:18)
kyllähän se ois, sais vaan kaikilla kaupoilla olla kunnon puristimet takapihalla että ne vanhat safkat saatais kasaan niin ettei tuollaiset spuget niihin pääsis enää käsiksi

jos oikeasti välittäisitte, ostaisitte vaan ne ruuat sieltä mitkä on menossa vanhaksi ettekä kävisi jostakin takapihoilta varastamassa sitä.


vittu sie oot kujalla...

This post was edited by Matroskin on Aug 31 2012 07:20am
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Aug 31 2012 07:22am
pari dyykkaajaa tunnen ja rispektit niille, toinen käy kans raflois syömäs safkaa mitä jätetään pöydille, snobit ne sit tuhlaa
Go Back To Suomi Topic List
Prev12348Next
Add Reply New Topic New Poll