Quote (hiivahirvio @ 31 Aug 2012 15:29)
taitaa olla kuumotteluja vaa, vois olla aika sairasta hommaa jos toi on totta ruottisa tahi suomessa
paketti pitää kattoa et on ehyt, myrkyt/öpöt ja sun muu kuumottelu ei pääse sisälle
Kuulemma josksus rotanmyrkkyä ovat joskus lykkiny. Tai ainakin pannu varotuslaput.
Puristimet on pelottavia

Quote (hiivahirvio @ 31 Aug 2012 16:06)
edit vielä sen verran et vallatut talot kiinnostais mut en kehtais koettaa juuri näiden kilareiden takia
täh? Talonvaltaajat kilareita?
Quote (Pavise @ 31 Aug 2012 16:18)
kyllähän se ois, sais vaan kaikilla kaupoilla olla kunnon puristimet takapihalla että ne vanhat safkat saatais kasaan niin ettei tuollaiset spuget niihin pääsis enää käsiksi
jos oikeasti välittäisitte, ostaisitte vaan ne ruuat sieltä mitkä on menossa vanhaksi ettekä kävisi jostakin takapihoilta varastamassa sitä.
vittu sie oot kujalla...
This post was edited by Matroskin on Aug 31 2012 07:20am