d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Perjantai > Je
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Aug 31 2012 06:18am
Quote (hiivahirvio @ Aug 31 2012 02:11pm)
voi ku tuliski
5. päivä ne tulee

ompa hyvä nähä et joku muuki on yhtä spurgu ku määki


toimeentulotuki tulee harmillisesti aika satunnaisesti, pari viikkoa sitten tuli jätettyä jatkohakemus : i

onneks on tosiaan nuuskaa, teetä ja jotain ruokaa kaapissa.
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Aug 31 2012 06:19am
Quote (BebebBurns @ 31 Aug 2012 12:18)
toimeentulotuki tulee harmillisesti aika satunnaisesti, pari viikkoa sitten tuli jätettyä jatkohakemus : i

onneks on tosiaan nuuskaa, teetä ja jotain ruokaa kaapissa.


:8 vähä sama homma ton toimeentulotuen kanssa.
Member
Posts: 141
Joined: May 15 2012
Gold: 0.00
Aug 31 2012 06:41am
Quote (wani @ Aug 31 2012 02:45pm)
Ite juon tässä ES Cider light Päröniä xD, ois pitäny lukee paremmi et mitä ostan.. light on hirveää kuraa.. sit ois bissee kans lisäks näin alkupaloiks.


nonii saatanan sekasikiö sitä olutta niskaan


Quote (wani @ Aug 31 2012 03:19pm)
:8 vähä sama homma ton toimeentulotuen kanssa.


näin o :|

This post was edited by Ehmed on Aug 31 2012 06:42am
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Aug 31 2012 10:13am
Ehkä otan ehkä en.
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Aug 31 2012 10:19am
Ny oon puistos leikkimäs vanhemman pojan kaa. Illal voi kahtoa sarjoja vähä akan kaa ku tenavat o nukkumas.
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 31 2012 12:55pm
kävin kattoo tie pohjoiseen ja katellaan bb 24/7 XD ja välillä vähän d3 kuha jakselen ei ressiä tänään
Member
Posts: 23,154
Joined: Mar 20 2006
Gold: 695.91
Aug 31 2012 04:32pm
Quote (wani @ 31 Aug 2012 14:19)
:8 vähä sama homma ton toimeentulotuen kanssa.


sama... ne ei oo kyl ikinä ajallaan ja ko sinne soittelee et mikä kestää ni vittuilee suurinpiirtein takas :D
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Aug 31 2012 04:54pm
Quote (Sape @ Sep 1 2012 01:32am)
sama... ne ei oo kyl ikinä ajallaan ja ko sinne soittelee et mikä kestää ni vittuilee suurinpiirtein takas :D


mitennii suurinpiirtei, ihan suoraaha ne vittuilee siel
Member
Posts: 7,946
Joined: Nov 8 2007
Gold: 0.00
Aug 31 2012 05:03pm
olutta otan
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Aug 31 2012 05:03pm
Quote (Gastly @ 1 Sep 2012 01:54)
mitennii suurinpiirtei, ihan suoraaha ne vittuilee siel


Itellä kyllä ajallaa päätökset, ajoissa ne vaa sinne saatana, vähä flirttii samal, kiiltokuvia kirjekuoren sisää, pari hajuveden suihkaust, ettex te tiiiiiä!!!!!
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll