Quote (Sape @ 31 Aug 2012 19:52)
no eipä oo tullu kuoltua viel kertaakaan hcssa

"wink wink"
MITÄ SITTE? MULLA O YHTEES 7 60LVL HC CHAR OLLU KYL SIIN NY KERKEE JO DELAA
Quote (PMS @ 31 Aug 2012 21:41)
gz ite 23 XD act 3 just alkaa. huomenna jatkuu. vituttaa ku rahat lopussa kokoajan XD
MIHI SÄ SE 100K JO PISTIT?
This post was edited by KUF on Aug 31 2012 12:50pm