d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Mokkula > Kiitos Pehe Eiku Siis Pmz
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Aug 30 2012 05:20am
Quote (do_NaUKI @ Aug 30 2012 11:09am)
ei varmasti kiinteen veroista mut oisko 4g kumminki toimivampi kun 3g? nopeutta en hae lisää, nykynen riittää, ainoa mikä vtuttaa on tää ku tää pätkii liian usein.


Missä asut?

Quote (Skirmish @ Aug 30 2012 10:33am)
Ite vaihdoin 3g mokkulan 4g mokkulaan. Täälä missä asun on oikea 4g verkko. Ja on se verkko nykyään vähän muuallakin kun Kampissa.

Itellä DNA:n mokkula. Vittu hyvin toimii. Paljon paremmin ku 3g paske.


Aka Huawei 398 mokkula ? Toi on niin täyttä paskaa ku voi olla :D Pätkii netti kaupunkialueella ku se pomppii 3Gstä satunnaisesti 4G ...

Hommaat vaan nopeen 3G kortin vaikkapa saunalahdelta.

This post was edited by EasyCoolWin on Aug 30 2012 05:41am
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Aug 30 2012 07:01am
mutsin 4g mokkulaa en oo ikinä nähny yhistyneenä siihe mihi pitäs ja muutenki pätkii ihan liikaa, ainoo hyvä minkä oon todennu on että toimii autossa kovassaki vauhissa..en sitte tiiä että toimiiko 3g siel samallail(?)
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Aug 30 2012 07:10am
Quote (EasyCoolWin @ Aug 30 2012 01:20pm)
Missä asut?



Aka Huawei 398 mokkula ? Toi on niin täyttä paskaa ku voi olla :D Pätkii netti kaupunkialueella ku se pomppii 3Gstä satunnaisesti 4G ...

Hommaat vaan nopeen 3G kortin vaikkapa saunalahdelta.


asun käytännössä joka päivä eri paikassa, asunto on mut matkustan ~300päivänä vuodessa. joten paikka on koko suomi
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 30 2012 07:19am
Quote (do_NaUKI @ Aug 30 2012 04:10pm)
asun käytännössä joka päivä eri paikassa, asunto on mut matkustan ~300päivänä vuodessa. joten paikka on koko suomi


vau :)
miten toi toimii?
couchsurfing?

kerro lisää

edit: ihan ideana, hommaa puhelimeen joku käsittämätön netti ja käytä sitä verkkotukiasemana ja sen kautta saat netin
omasta kokemuksesta suht luotettava (vakaa) ja vitun kätevä

jos on älypuhelin

This post was edited by hiivahirvio on Aug 30 2012 07:25am
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Aug 30 2012 08:44am
Quote (hiivahirvio @ Aug 30 2012 01:19pm)
vau :)
miten toi toimii?
couchsurfing?

kerro lisää

edit: ihan ideana, hommaa puhelimeen joku käsittämätön netti ja käytä sitä verkkotukiasemana ja sen kautta saat netin
omasta kokemuksesta suht luotettava (vakaa) ja vitun kätevä

jos on älypuhelin


Tää>kaikki 4G mokkulat, ainakin seuraavat 10-20 vuotta
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 30 2012 08:49am
Quote (hiivahirvio @ 30 Aug 2012 16:19)
vau :)
miten toi toimii?
couchsurfing?

kerro lisää

edit: ihan ideana, hommaa puhelimeen joku käsittämätön netti ja käytä sitä verkkotukiasemana ja sen kautta saat netin
omasta kokemuksesta suht luotettava (vakaa) ja vitun kätevä

jos on älypuhelin


tämä pistin mun puhelimest yöllä tollain ja ei ole edes nopein netti ja toimi todella hyvin d3!

kyseessä samsung galaxy s 3 :) täytyy pistää nopeemmaks tuo netti vaa ni voi latailla leffojaki
Member
Posts: 719
Joined: Jan 16 2006
Gold: 24.46
Aug 30 2012 08:51am
Quote (EasyCoolWin @ 30 Aug 2012 14:20)
Aka Huawei 398 mokkula ? Toi on niin täyttä paskaa ku voi olla :D Pätkii netti kaupunkialueella ku se pomppii 3Gstä satunnaisesti 4G ...


Mulla on Huawei 392 mokkula, ja tässä tulokset jotka mitattu keskellä ei mitään Suomea, ei lähelläkään mitään kunnon verkkoja.

Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Aug 30 2012 02:31pm
Jos 3G ei toimi harvemmin toimii 4G. Itellä Mokkula irrottelee 10-15M kotona mut 4G DC tai LTE verkkoa ei ole.

Riippuu ihan operaattorista ja paikasta onko DC tai LTE verkkoa. Ite duunissa DNA:lla ni kysykää vaa, Mokkulat o hallussa.


Ehdottomasti paras ja halvin vaihtoehto on ottaa kännykkään mahd. nopee netti ja käyttää sitä kiinni koneessa USB -johdolla, ei tarvii erillistä Mokkulaa.
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Aug 30 2012 06:42pm
Quote (hiivahirvio @ Aug 30 2012 03:19pm)
vau :)
miten toi toimii?
couchsurfing?

kerro lisää

edit: ihan ideana, hommaa puhelimeen joku käsittämätön netti ja käytä sitä verkkotukiasemana ja sen kautta saat netin
omasta kokemuksesta suht luotettava (vakaa) ja vitun kätevä

jos on älypuhelin


ja tommonen netti maksaa mitä kuukauessa?
Member
Posts: 23,154
Joined: Mar 20 2006
Gold: 695.91
Aug 30 2012 07:03pm
itellä 10m/2m elisalta 13.90 kuukaudes ;F

€: ei siin et tää paska toimis kunnol :D

This post was edited by Sape on Aug 30 2012 07:03pm
Go Back To Suomi Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll