Quote (do_NaUKI @ Aug 30 2012 11:09am)
ei varmasti kiinteen veroista mut oisko 4g kumminki toimivampi kun 3g? nopeutta en hae lisää, nykynen riittää, ainoa mikä vtuttaa on tää ku tää pätkii liian usein.
Missä asut?
Quote (Skirmish @ Aug 30 2012 10:33am)
Ite vaihdoin 3g mokkulan 4g mokkulaan. Täälä missä asun on oikea 4g verkko. Ja on se verkko nykyään vähän muuallakin kun Kampissa.
Itellä DNA:n mokkula. Vittu hyvin toimii. Paljon paremmin ku 3g paske.
Aka Huawei 398 mokkula ? Toi on niin täyttä paskaa ku voi olla

Pätkii netti kaupunkialueella ku se pomppii 3Gstä satunnaisesti 4G ...
Hommaat vaan nopeen 3G kortin vaikkapa saunalahdelta.
This post was edited by EasyCoolWin on Aug 30 2012 05:41am