☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Diablo 3 Hardcore
Prev
1
2
3
4
13
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 2755
Replies: 129
Track Topic
Wanizky
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold
:
1,767.00
#11
Aug 29 2012 09:59am
tosta = P
do_NaUKI
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold
:
5,739.04
#12
Aug 29 2012 12:32pm
en sittenkaa.
wani annatko vähä vinkkiä mikä ukko ois paras hc jos act2-act3 haluaa farmata? oon alottamassa tuolla
This post was edited by do_NaUKI on Aug 29 2012 12:34pm
Rzi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold
:
24,297.85
#13
Aug 29 2012 12:33pm
Quote (do_NaUKI @ 29 Aug 2012 21:32)
act1 ;D hahhah. hommaat vaa laskille barbaarille vähä resistanssia ni menee act3 helposti. ainoa vittumaine on ne räjähtävät poisonpallot, eka barb kuoli niihi
jos ne on oven takana odottamassa piilossa ni se on hauskaa :DD
do_NaUKI
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold
:
5,739.04
#14
Aug 29 2012 12:34pm
Quote (Rzi @ Aug 29 2012 08:33pm)
jos ne on oven takana odottamassa piilossa ni se on hauskaa :DD
kuolin softissa niihi. muistin just että ei mulla ees oo hc charrua vielä. mut alotan nyt ku saa vihjeen mikä ukko kannattas alottaa!
Wanizky
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold
:
1,767.00
#15
Aug 29 2012 12:56pm
Quote (do_NaUKI @ 29 Aug 2012 18:32)
en sittenkaa.
wani annatko vähä vinkkiä mikä ukko ois paras hc jos act2-act3 haluaa farmata? oon alottamassa tuolla
emmä tiiä, toi a3 tarvii ainaki miljoonia
KUF
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold
:
6.67
Warn: 30%
#16
Aug 29 2012 01:20pm
OPETELKAA PELAA SOFTIT
Sape
Member
Posts: 23,154
Joined: Mar 20 2006
Gold
:
695.91
#17
Aug 29 2012 01:35pm
Quote (KUF @ 29 Aug 2012 21:20)
OPETELKAA PELAA SOFTIT
eikös toi oo vähä kulunu juttu jo :/ ja btw, ooks soolonnu viel ees infernolla butseria XD
Wanizky
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold
:
1,767.00
#18
Aug 29 2012 02:04pm
Quote (Sape @ 29 Aug 2012 19:35)
eikös toi oo vähä kulunu juttu jo :/ ja btw, ooks soolonnu viel ees infernolla butseria XD
ei ole kulunut
e: off handilla muute 34k dmg
This post was edited by wani on Aug 29 2012 02:18pm
Pomppeli
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold
:
89.48
Warn: 10%
#19
Aug 29 2012 02:50pm
pelaan hc:lla ja a4 ja a4 farmissa, sanokaa sit ku mennää farmaan niitä... barb 110k hp..
do_NaUKI
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold
:
5,739.04
#20
Aug 29 2012 03:00pm
joo mut meinasin lähinnä mitä ukkoa/levelaus tipsejä yms. mulla on nyt tää 500fg laittaa toho ja saan softista vielä tonnin pari lisää.
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
2
3
4
13
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact