d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Diablo 3 Hardcore
Prev123413Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Aug 29 2012 09:59am


tosta = P
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Aug 29 2012 12:32pm
en sittenkaa.

wani annatko vähä vinkkiä mikä ukko ois paras hc jos act2-act3 haluaa farmata? oon alottamassa tuolla

This post was edited by do_NaUKI on Aug 29 2012 12:34pm
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 29 2012 12:33pm
Quote (do_NaUKI @ 29 Aug 2012 21:32)
act1 ;D hahhah. hommaat vaa laskille barbaarille vähä resistanssia ni menee act3 helposti. ainoa vittumaine on ne räjähtävät poisonpallot, eka barb kuoli niihi :d


jos ne on oven takana odottamassa piilossa ni se on hauskaa :DD
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Aug 29 2012 12:34pm
Quote (Rzi @ Aug 29 2012 08:33pm)
jos ne on oven takana odottamassa piilossa ni se on hauskaa :DD


kuolin softissa niihi. muistin just että ei mulla ees oo hc charrua vielä. mut alotan nyt ku saa vihjeen mikä ukko kannattas alottaa!
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Aug 29 2012 12:56pm
Quote (do_NaUKI @ 29 Aug 2012 18:32)
en sittenkaa.

wani annatko vähä vinkkiä mikä ukko ois paras hc jos act2-act3 haluaa farmata? oon alottamassa tuolla


emmä tiiä, toi a3 tarvii ainaki miljoonia :P
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Aug 29 2012 01:20pm
OPETELKAA PELAA SOFTIT
Member
Posts: 23,154
Joined: Mar 20 2006
Gold: 695.91
Aug 29 2012 01:35pm
Quote (KUF @ 29 Aug 2012 21:20)
OPETELKAA PELAA SOFTIT


eikös toi oo vähä kulunu juttu jo :/ ja btw, ooks soolonnu viel ees infernolla butseria XD
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Aug 29 2012 02:04pm
Quote (Sape @ 29 Aug 2012 19:35)
eikös toi oo vähä kulunu juttu jo :/ ja btw, ooks soolonnu viel ees infernolla butseria XD


ei ole kulunut

e: off handilla muute 34k dmg :p

This post was edited by wani on Aug 29 2012 02:18pm
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Aug 29 2012 02:50pm
pelaan hc:lla ja a4 ja a4 farmissa, sanokaa sit ku mennää farmaan niitä... barb 110k hp..
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Aug 29 2012 03:00pm
joo mut meinasin lähinnä mitä ukkoa/levelaus tipsejä yms. mulla on nyt tää 500fg laittaa toho ja saan softista vielä tonnin pari lisää.
Go Back To Suomi Topic List
Prev123413Next
Add Reply New Topic New Poll