d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Diablo 3 Act3 Tiimi > Softi
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Aug 29 2012 07:48am
voin tulla kokeilee onneani wizardillani jos on tarvetta

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Kyny-2924/hero/6409109
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Aug 29 2012 07:53am
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Hartwall-1107/hero/4856903

tommonen kasas atm, päivittyypä tuo sivu hitaasti :P
Member
Posts: 6,807
Joined: Jul 23 2007
Gold: 12,890.00
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 29 2012 08:05am
Member
Posts: 23,154
Joined: Mar 20 2006
Gold: 695.91
Aug 29 2012 08:33am
Quote (hartwall @ 29 Aug 2012 15:53)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Hartwall-1107/hero/4856903

tommonen kasas atm, päivittyypä tuo sivu hitaasti :P


http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sapero-2835/hero/15960232

tollaset paskat löytyny stashista. kertaakaan viel pelannu 60 jälkee tolla infernolla x)
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Aug 29 2012 08:43am
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Kapa-1678/hero/15228017

tälläne peruspaska mutta ei ainakaan kuole
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Aug 29 2012 09:28am
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 29 2012 09:31am
Quote (BebebBurns @ 29 Aug 2012 18:28)


eiks kannattas hommata kuitenki vähä ias, crit chance ja crit dmg vai mite tuo monkki toimii
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Aug 29 2012 09:38am
Quote (Rzi @ Aug 29 2012 05:31pm)
eiks kannattas hommata kuitenki vähä ias, crit chance ja crit dmg vai mite tuo monkki toimii


kannattaishan sitä varmaan, sen verran noita buffeja, että porukka kaatuu soolona noillakin sulavasti. tuli muutenkin vasta hiljattain alotettuu tolla.
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 29 2012 02:36pm
Quote (hartwall @ Aug 29 2012 04:42pm)
on kyl saavutus et saat ees zoltun kullea alas tol


ei se pärjää ees skeleton kingille soolona :D
e: ei sillä et tolla olis pelattu piiiitkään aikaan kuha tahoin pelleillä

This post was edited by hiivahirvio on Aug 29 2012 02:37pm
Go Back To Suomi Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll