Quote (BloodStream @ Aug 30 2012 05:49pm)
Kerros miten huonolta tää näyttää
http://i231.photobucket.com/albums/ee302/D3su/DATA2012-08-2919-26-27-98.jpg
Näyttää normi kuvalt mis ei oo reunanpehmennyst, ei nyt toki tarvii olla mitää BF3/C2 graffoi, pelattavuus tärkeempi..
Eikä mua toi resoluutio haittaa niin paljoa ja siihenki on jo modi ja siit ei oo kauaa aikaa ku pelasin pari peliä läpi mis max reso 640x480.
Mut toi 30 FPS cap kyl haittaa huomattavasti hiiren käyttöä, tosin koska toi ei oo mikää shooter peli yms mis vaaditaan tarkkuut ni ei toi välttämät haittaa niin paljoa.
Ohjaimel toi 30 FPS kyl ihan ok.
This post was edited by malbaz on Aug 30 2012 02:17pm