d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Just > Instaloin D2
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 27 2012 11:10am
Quote (wani @ 27 Aug 2012 19:29)
:bonk:


:bonk:

lvl 7 jo xD
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 27 2012 01:58pm
lvl 14 ja act kakkone alkakaapi :D

saa lisää ofc

BEHE#2622
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 27 2012 06:02pm
23lvl ja act 3 alkaa koht
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Aug 27 2012 06:15pm
blogia pitämään vaan
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 27 2012 06:49pm
Quote (Affii @ 28 Aug 2012 03:15)
blogia pitämään vaan


kyllä
Member
Posts: 23,154
Joined: Mar 20 2006
Gold: 695.91
Aug 27 2012 07:22pm
Quote (PMS @ 27 Aug 2012 18:29)
e ennenku oon saanu yhde 60lvl


afkeri! addasin ;D
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Aug 27 2012 07:28pm
Quote (Sape @ 28 Aug 2012 01:22)
afkeri! addasin ;D


behellä on tiukat taistot softimaailmassa.
Member
Posts: 23,154
Joined: Mar 20 2006
Gold: 695.91
Aug 27 2012 07:55pm
Quote (wani @ 28 Aug 2012 03:28)
behellä on tiukat taistot softimaailmassa.


ite pysty pelaa hc ku tajottomia lagi piikkejä :F ihme et on viel ees toi 52 wd hengis xD
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Aug 27 2012 07:57pm
Quote (Sape @ 28 Aug 2012 01:55)
ite pysty pelaa hc ku tajottomia lagi piikkejä :F ihme et on viel ees toi 52 wd hengis xD


^_^ hc pitää ton pelin jotenki pelattavana..
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 27 2012 08:15pm
Quote (wani @ 28 Aug 2012 04:28)
behellä on tiukat taistot softimaailmassa.


totta tämä jo 25lvl xD a3 puolesvälis vissii tjsp ja pelaan YKSIN! nn muita
Go Back To Suomi Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll