Quote (A2K @ 26 Aug 2012 23:52)
Ei mullakaan oo ollu warnia ikään. Parit suspit vaan kauan sitten.
Quote (EasyCoolWin @ 27 Aug 2012 15:37)
Eipä oo koskaan ollu edes suspeja

Itellä tulee välillä jotai random suspeja jostai flamesta, warnia ei oo koskaa tullu.