d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Katsotaan Minkä Tyyppistä Musaa Kuunteletta > Valitse Yks Kappale Näistä Neljästä.
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 23,154
Joined: Mar 20 2006
Gold: 695.91
Aug 25 2012 08:55am
Quote (Ehmed @ 25 Aug 2012 16:40)
Ykkönen näistäi. yleisesti ottaen club/house/dance shaibaa, radion hittibiisejä ja suomiräbäytystä. Muutama vuosi sitten vannoin pelkästään metallin nimeen mut niin sitä vaan muuttuu

/joo aika kökköjä biisejä nuo


suomiräbäytystä? ei taida olla mikael konttinen kyl mitää suomiräbbiä

€: kakkone kyl noist
Member
Posts: 141
Joined: May 15 2012
Gold: 0.00
Aug 25 2012 09:01am
Quote (Sape @ Aug 25 2012 05:55pm)
suomiräbäytystä?  ei taida olla mikael konttinen kyl mitää suomiräbbiä

€: kakkone kyl noist


miten liittyy mikael konttinen viestiini?
Member
Posts: 23,154
Joined: Mar 20 2006
Gold: 695.91
Aug 25 2012 09:08am
Quote (Ehmed @ 25 Aug 2012 17:01)
miten liittyy mikael konttinen viestiini?


ai angerfist o suomalaista? enpä tienny ku en tie räpä skenest mitöö XD luulin et tarkotit konttista ;D
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Aug 25 2012 09:23am
robin
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Aug 25 2012 09:25am
Quote (Sape @ 25 Aug 2012 18:08)
ai angerfist o suomalaista? enpä tienny ku en tie räpä skenest mitöö XD luulin et tarkotit konttista ;D


Angerfist on Hollannist.
Member
Posts: 141
Joined: May 15 2012
Gold: 0.00
Aug 25 2012 09:32am
Quote (Sape @ Aug 25 2012 06:08pm)
ai angerfist o suomalaista? enpä tienny ku en tie räpä skenest mitöö XD luulin et tarkotit konttista ;D


? emmää tarkottanu suomalaisella mitään noista? :D yleisesti ottaen kuuntelen suomiräppiä jne, noista biiseistä valitsin ykkösen
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
Aug 25 2012 09:36am
:D

noi sanat suomiräpille

Member
Posts: 23,154
Joined: Mar 20 2006
Gold: 695.91
Aug 25 2012 09:46am
Quote (Ehmed @ 25 Aug 2012 17:32)
? emmää tarkottanu suomalaisella mitään noista? :D yleisesti ottaen kuuntelen suomiräppiä jne, noista biiseistä valitsin ykkösen


luinpa vitusti väärin sit :-D
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Aug 25 2012 10:10am
Näistä vaihtareista valittisin kyl kolmosen. :)
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Aug 25 2012 10:36am
Mä kuuntelen musaa.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll