Quote (Sape @ Aug 25 2012 06:08pm)
ai angerfist o suomalaista? enpä tienny ku en tie räpä skenest mitöö XD luulin et tarkotit konttista ;D
? emmää tarkottanu suomalaisella mitään noista?

yleisesti ottaen kuuntelen suomiräppiä jne, noista biiseistä valitsin ykkösen