d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Mitä Tässä Oikein On Tapahtunu? > En Ymmärrä Tuota Logiikkaa.
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 30 2012 08:35am
mitä vittua tuosta
boo fucken hoo bla bla sit se oli bannattu se oli tehny multin

ei menettäny mitään sen mainilt ja sil on vielä tuo multi jälellä

vitun draamakuningattaret
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll