d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kaljantai > Joo
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 25 2012 07:30am
Quote (A2K @ 25 Aug 2012 16:21)
En. Oon himas vaimon ja poikien kaa ja vietän lepposaa perhe-elämää


ja vietät leppoista aikaa koneella d2jspeessä




ps kävin sittenki hakee kopa kaljaa ja jallua
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Aug 25 2012 07:39am
Quote (PMS @ 25 Aug 2012 13:30)
ja vietät leppoista aikaa koneella d2jspeessä




ps kävin sittenki hakee kopa kaljaa ja jallua


noni..
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 25 2012 07:44am
Quote (wani @ 25 Aug 2012 16:39)
noni..


:hug:
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Aug 25 2012 08:02am
Quote (PMS @ 25 Aug 2012 13:44)
:hug:


Mullon vaan 6 nobelanerii, jos jois ne ja lähtis ostaan lisää ja menis kaverin kämpille..
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
Aug 25 2012 08:10am
Quote (A2K @ 25 Aug 2012 16:21)
En. Oon himas vaimon ja poikien kaa ja vietän lepposaa perhe-elämää


mulla muksu on on tyttöystävällä ja ite "sain" vapaa illan :)

/1 kalja enää jäljellä. Houston we have a problem..

This post was edited by Finnish on Aug 25 2012 08:11am
Member
Posts: 141
Joined: May 15 2012
Gold: 0.00
Aug 25 2012 08:13am
Pikkuhiljaa alkaa ihmisia valua tännekki. kohta lissää ölppöstä ja sitte tottakai pelataan diabloo hiljaa
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Aug 25 2012 08:13am
Quote (Finnish @ 25 Aug 2012 17:10)
mulla muksu on on tyttöystävällä ja ite "sain" vapaa illan :)

/1 kalja enää jäljellä. Houston we have a problem..


mulla tuli vaimo pienimmäisen kaa synnäriltä eilen, joten ihan kiva ollakki yhessä.

Quote (PMS @ 25 Aug 2012 16:30)
ja vietät leppoista aikaa koneella d2jspeessä




ps kävin sittenki hakee kopa kaljaa ja jallua


no aina välillä käyn kurkkimassa kännykän kautta. :p
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
Aug 25 2012 08:19am
Quote (A2K @ 25 Aug 2012 17:13)
mulla tuli vaimo pienimmäisen kaa synnäriltä eilen, joten ihan kiva ollakki yhessä.



no aina välillä käyn kurkkimassa kännykän kautta. :p


mulla on samsungin xcover ja en voi kännykällä postata mitään, vaikka klikkaan tuota nappia ei se lähetä... :(

/eikä ladder slasheriä voi kännykällä pelata seki on miinus..

This post was edited by Finnish on Aug 25 2012 08:20am
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Aug 25 2012 08:39am
Quote (Finnish @ 25 Aug 2012 17:19)
mulla on samsungin xcover ja en voi kännykällä postata mitään, vaikka klikkaan tuota nappia ei se lähetä... :(

/eikä ladder slasheriä voi kännykällä pelata seki on miinus..


Mul o kans Xcover ja käytän sitä jatkuvasti jsp:ssä :O
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
Aug 25 2012 09:34am
Quote (A2K @ 25 Aug 2012 17:39)
Mul o kans Xcover ja käytän sitä jatkuvasti jsp:ssä :O


roottasin omani, niin siinä voi olla vika..
Go Back To Suomi Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll