Quote (Finnish @ 25 Aug 2012 17:10)
mulla muksu on on tyttöystävällä ja ite "sain" vapaa illan

/1 kalja enää jäljellä. Houston we have a problem..
mulla tuli vaimo pienimmäisen kaa synnäriltä eilen, joten ihan kiva ollakki yhessä.
Quote (PMS @ 25 Aug 2012 16:30)
ja vietät leppoista aikaa koneella d2jspeessä
ps kävin sittenki hakee kopa kaljaa ja jallua
no aina välillä käyn kurkkimassa kännykän kautta.
