Quote (PMS @ 24 Aug 2012 19:02)
ei ny ihan näin.
aika paskalt näyttää kyllä. mutta hinta kuulostaa paremmalt ku pelaan nii vähä
Jos pelaa vaa vähä ni melkeen joku singleplayer (lololol) vois olla ehkä parempit, tyylin joku oblivion/morrowind - tai sitte joku perus jonneräiskintä cod
Mut en sitte osaa kyl yhtään sanoo, itellä on tossa parit pelit mitä tulee pelattua ja sitte on noi ku on joskus ostanu muttei koskaan oo tullu pelattua
