d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Nyt Tuli Sitte 1000 Sivua Täyteen > Suomi Foorumin Puolella
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 24 2012 02:43pm
Quote (KUF @ 24 Aug 2012 23:42)
PWNT


mui janimus

pelaaks viel d3
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Aug 24 2012 02:49pm
Quote (PMS @ 24 Aug 2012 23:43)
mui janimus

pelaaks viel d3


NO....JOO JA EN XD....SIT KO JAKSAN JA KERKEEN

/E JA KIINNOSTAA

This post was edited by KUF on Aug 24 2012 02:50pm
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 24 2012 02:53pm
Quote (KUF @ 24 Aug 2012 23:49)
NO....JOO JA EN XD....SIT KO JAKSAN JA KERKEEN

/E JA KIINNOSTAA


diih :) ajatteli ostaa sunnuntaina
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Aug 24 2012 03:53pm
Quote (KUF @ 24 Aug 2012 23:42)
PWNT


mitäs sun vanhalle kävikää :D
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Aug 24 2012 05:44pm
Quote (PMS @ Aug 24 2012 10:53pm)
diih :) ajatteli ostaa sunnuntaina


voin expata kullex3 sua 1-25
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 24 2012 05:45pm
Quote (do_NaUKI @ 25 Aug 2012 02:44)
voin expata kullex3 sua 1-25


heh. miksei 1-60
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Aug 24 2012 06:14pm
Quote (PMS @ Aug 25 2012 01:45am)
heh. miksei 1-60


se ei toimi muutaku normilla ja voi siinä saaha 1-30 mut sit core runit nopeempia. ostappas
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 24 2012 06:33pm
Quote (do_NaUKI @ 25 Aug 2012 03:14)
se ei toimi muutaku normilla ja voi siinä saaha 1-30 mut sit core runit nopeempia. ostappas


jaah, noh samapatuo kattoo sitte jos kukaa auttaa mua ees XD sen verran mulkku jätkä olen.

ajatteli demonhuntterin vetästä tai barb mutta vast sunnuntai illalla tai yöllä
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Aug 24 2012 07:02pm
Quote (PMS @ Aug 25 2012 02:33am)
jaah, noh samapatuo kattoo sitte jos kukaa auttaa mua ees XD sen verran mulkku jätkä olen.

ajatteli demonhuntterin vetästä tai barb mutta vast sunnuntai illalla tai yöllä


barbilla sooloot parhaite mut dh on partyssä ehkä paras. en auta mut voin tehä butserin ja pari kullex3 runia ko selvität jostai itelles mite tuo x3 toimii
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Aug 25 2012 01:57am
roskiin menkää
Go Back To Suomi Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll