d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Perjantai
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Aug 24 2012 08:23am
Quote (PMS @ Aug 24 2012 04:21pm)
otin mega-aterian isolla kokiksella ja isoilla ranskalaisilla, otin siihen 2 valkost majoneesia ja sitte otin vielä normi kana aterian :) fantalla
jälkkäriks otin semmoisen omenapiirakanpalan missä oli päällä pehmistä :p

nyt on masu täynä! yks pierasu ja taas on nälkä!



ite aattelin hakee tänää ton kana-ateria, se on hyvä :)
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 24 2012 09:05am
Quote (Pomppeli @ 24 Aug 2012 17:23)
ite aattelin hakee tänää ton kana-ateria, se on hyvä :)


mu mielest ehk paras oli arizoona ateria ja heti kakkosena ruis ateria mut otin noi ku oli kuponkei XD
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Aug 24 2012 09:06am
itetehdyt paree kyllä, kuin noi ketjusetit
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Aug 24 2012 09:29am
Ei täs, ufs kävin ostsaa kledjui ku muuttomyynti -50% Exän kans syömäs, mutsin koiraa vahtimas nyt himas ,vitu väsyny, en varmaa tee mitn isompaa, ellen saa jtn kohtaust
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 24 2012 09:31am
Quote (PMS @ 24 Aug 2012 17:21)
otin mega-aterian isolla kokiksella ja isoilla ranskalaisilla, otin siihen 2 valkost majoneesia ja sitte otin vielä normi kana aterian :) fantalla
jälkkäriks otin semmoisen omenapiirakanpalan missä oli päällä pehmistä :p

nyt on masu täynä! yks pierasu ja taas on nälkä!


läski
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 24 2012 09:34am
Quote (Rzi @ 24 Aug 2012 18:31)
läski


oon itseasiassa laihtunu, nyt aika timmissä kunnossa 175/79
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Aug 24 2012 12:55pm
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 24 2012 12:58pm
Quote (ApiN @ 24 Aug 2012 21:55)


ei taas.....
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Aug 24 2012 01:02pm
Quote (Rzi @ 24 Aug 2012 19:58)
ei taas.....


ai mikä, minä vai ? )=
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 24 2012 01:03pm
Quote (ApiN @ 24 Aug 2012 22:02)
ai mikä, minä vai ? )=


no ei sentään vaan tuo video
Go Back To Suomi Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll