Quote (PMS @ Aug 24 2012 04:21pm)
otin mega-aterian isolla kokiksella ja isoilla ranskalaisilla, otin siihen 2 valkost majoneesia ja sitte otin vielä normi kana aterian

fantalla
jälkkäriks otin semmoisen omenapiirakanpalan missä oli päällä pehmistä
nyt on masu täynä! yks pierasu ja taas on nälkä!
ite aattelin hakee tänää ton kana-ateria, se on hyvä
