d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kuin Lamee > Olla Softi? :dd
Prev123414Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Aug 22 2012 12:52pm
Quote (PMS @ 22 Aug 2012 21:48)
mun vaihtoehto on paras


Ei kai Behe oo katkera? :(
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 22 2012 01:00pm
kysy rehellisesti ulos vaa

mieti, mitä voi tapahtua pahimmassa tapauksessa?
se sanoo ei ja et nää sitä ikinä enää

ainaski kysyit ni se ei jää haamuilee ;)

e: tai facebooki ja vonkaat sitä kautta

lykkyä pyttyyn :D

This post was edited by hiivahirvio on Aug 22 2012 01:07pm
Member
Posts: 8,120
Joined: Jul 4 2008
Gold: 0.39
Aug 22 2012 01:00pm
Kloroformi, sillä ne naiset lähtee kenen tahansa kyytiin!

No ei vaineskaa, kysy perjantaina sitä messiin johonkin baariin (älä vittu missää nimes pyydä illalliselle niinku jossai vitun leffoissa big mistake), jos se ei kerkee nii tottakai pyydät numeroa vaa rohkeesti ja soitat jos se lähtis baariin tai jonnekin muualle. Kyllä se humalatila hoitaa loput ellei se eukko pyydä koko ystäväkaartiansa mukaan baariin = sillon oot kyllä aivan yksin siel ku akat juoruaa tupakkapaikalla.

Nice tips 'n hints swagga
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 22 2012 01:02pm
Quote (Rumilus @ 22 Aug 2012 22:00)
Kloroformi, sillä ne naiset lähtee kenen tahansa kyytiin!

No ei vaineskaa,  kysy perjantaina sitä messiin johonkin baariin (älä vittu missää nimes pyydä illalliselle niinku jossai vitun leffoissa big mistake), jos se ei kerkee nii tottakai pyydät numeroa vaa rohkeesti ja soitat jos se lähtis baariin tai jonnekin muualle. Kyllä se humalatila hoitaa loput ellei se eukko pyydä koko ystäväkaartiansa mukaan baariin = sillon oot kyllä aivan yksin siel ku akat juoruaa tupakkapaikalla.

Nice tips 'n hints swagga


ite käyttäisin nyrkkiä ennemmi ku klorofoemia
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
Aug 22 2012 01:05pm
Quote (Pavise @ 22 Aug 2012 21:36)
joo ei ehk mitää kirjettä

sanot vaikka kasuaalisti lähtiessäst sielt et "lähetää joku päivä käymää vaik kahvil tai jotaa", kyl se siit


voteen tätä. Huomenna jo, jää fiilistelyaikaa.
Gogo! <3
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Aug 22 2012 01:08pm
Quote (Rumilus @ 22 Aug 2012 22:00)
Kloroformi, sillä ne naiset lähtee kenen tahansa kyytiin!

No ei vaineskaa,  kysy perjantaina sitä messiin johonkin baariin (älä vittu missää nimes pyydä illalliselle niinku jossai vitun leffoissa big mistake), jos se ei kerkee nii tottakai pyydät numeroa vaa rohkeesti ja soitat jos se lähtis baariin tai jonnekin muualle. Kyllä se humalatila hoitaa loput ellei se eukko pyydä koko ystäväkaartiansa mukaan baariin = sillon oot kyllä aivan yksin siel ku akat juoruaa tupakkapaikalla.

Nice tips 'n hints swagga


Joo en mä mittää ravintelia ajatellukaan, pää täytee ja silleen - tosin mielessä vieläkin kuin kävi viime viikon baarireissussa, eikä ollu mitään herkkua :DD - tupakkapaikalla se tuskin viihtyy kun ei se ite polta ja on muutenkin sitä mieltä että se on iha perseestä.

Kiitän kaikkia - paitsi behen ammattilaisjuomarahoja :DDD - vinkeistä. Käyn hoitaas iltahommelit ja nukkumaan. Saa toki huudella mutten ole niitä kattelemassa ennen ku vasta aamulla joskus jos muistan

Quote (Matroskin @ 22 Aug 2012 22:05)
voteen tätä. Huomenna jo, jää fiilistelyaikaa.
Gogo! <3


Joo, niin meinasin! Ei parane jättää roikkumaan viimiseen päivään. Sillon kuitenkaan saa mitään aikaan

This post was edited by kyny91 on Aug 22 2012 01:09pm
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Aug 22 2012 01:15pm
älä ainakaan paljasta sun animeriippuvuutta, ellei se itekki oo joku animehörhö. 7

mut jos oot livenä sönköttäjä nii pyydä facebookissa sitä ulos, se on nykyään pop ja se toimii.
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Aug 22 2012 01:16pm
En menis kans millää kirjeellä lähestymään.

Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Aug 22 2012 01:45pm
Mieluite kasvotusten kysyt vaikkapa et mitä meinaat huomenna, "voitais mennä kahville"
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 22 2012 01:58pm
Quote (Pomppeli @ 22 Aug 2012 22:15)
älä ainakaan paljasta sun animeriippuvuutta, ellei se itekki oo joku animehörhö. 7

mut jos oot livenä sönköttäjä nii pyydä facebookissa sitä ulos, se on nykyään pop ja se toimii.

teet fakr profiilin fbhen jonku komeen pojun ja pyydät ulos, kolkkaat sen ja teet mitä haluat ja hautaat sen. sitte vaa next
Go Back To Suomi Topic List
Prev123414Next
Add Reply New Topic New Poll