Quote (sipuli @ 22 Aug 2012 20:05)
onhan tuo nyt ihan naurettavaa paskaa koko leffa...
Quote (Pavise @ 22 Aug 2012 20:12)
no mutta pojat neekeri on aina neekeri, ei siitä(väristä) päästä mihinkään
olkoon mikä taide elokuva vaan kyseessä ihonväri on yks niitä harvoja asioita jotka pidetään samana poikkeuksetta
e- kelatkaa nyt helvetti jos vaikka tarja halosesta tehtäisiin tollainen "taide-elokuva" ja sitä sitten esittäs joku samanikäinen aasialainen mies
Not sure if trolling..... vai vaan hyvin perusteltua, syvää kulttuurintuntemusta ja korkeaa älykkyyttä osoittavaa argumentointia.
This post was edited by Rupsu on Aug 22 2012 11:45am