d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi >
Poll > Pitäisikö Ostaa Diablo 3?
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 8,120
Joined: Jul 4 2008
Gold: 0.39
Aug 22 2012 08:43am
Sanotaanko et ekan ukon levuttaminen ja inferno jynssääminen on ihan jees mut sit ku alat niit muit tyyppejä levutella 60 nii siin vaihees rupee jo kyrsimään ne samat mapit/quest puheet sun muut paskat.

1.0.4 tuli tänään mut ei siinä oikeastaa tullu ku buffatut legendary itemit, nerfiä, buffia ja joku paragon level systeemi (kun oot lvl 60 alat saamaan paragon expaa, max. lvl 100 paragon, yhdestä paragon levelistä tulee main attributea eli str int jne ja sit 3% mf)

PvP tulee olee varmaan aika ykstoikkonen mut varmasti hauskaa puuhaa, ei kyllä varmaan voita WoWin areenaa mitenkään, ellei ne sit lisää jotain rewardeja tohon d3 areenaan.
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Aug 22 2012 09:06am
ei kannatta, surkeeta
Member
Posts: 10,074
Joined: Jan 26 2007
Gold: 0.00
Aug 22 2012 10:35am
ei
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 22 2012 11:03am
aika selvä tapaus tämä polli
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 22 2012 11:17am
hyvää mättöä
Member
Posts: 16,812
Joined: Mar 17 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 22 2012 01:04pm
ei kannata... pettymys.. eikä oo pvp:tä
Member
Posts: 6,415
Joined: Mar 30 2008
Gold: 1,356.00
Aug 23 2012 12:24am
näyttää siltä että odotan niitä pvp mahdollisuuksia ja katsellaan sitten :D
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll