Sanotaanko et ekan ukon levuttaminen ja inferno jynssääminen on ihan jees mut sit ku alat niit muit tyyppejä levutella 60 nii siin vaihees rupee jo kyrsimään ne samat mapit/quest puheet sun muut paskat.
1.0.4 tuli tänään mut ei siinä oikeastaa tullu ku buffatut legendary itemit, nerfiä, buffia ja joku paragon level systeemi (kun oot lvl 60 alat saamaan paragon expaa, max. lvl 100 paragon, yhdestä paragon levelistä tulee main attributea eli str int jne ja sit 3% mf)
PvP tulee olee varmaan aika ykstoikkonen mut varmasti hauskaa puuhaa, ei kyllä varmaan voita WoWin areenaa mitenkään, ellei ne sit lisää jotain rewardeja tohon d3 areenaan.