d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Ei Vittu
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Aug 21 2012 01:42pm
This post is a violation of the site rules and appropriate action was taken.

Mee töihin lerppaperse
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Aug 21 2012 01:49pm
Quote (hiivahirvio @ Aug 21 2012 10:42pm)
kui vanha nää oot
muuta ny helevettii vanhempie kellarista
tollasil tuloil vanhempien hoivissa hohhoijaa


19 :) pitää säästää rahat kunnon autoo ja käyä intti ekana :) (koht pitäs tulla päätös et millo meen vai meenkö ollenkaa jalan takia, hope not)
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 21 2012 01:49pm
Quote (UGsamu @ 21 Aug 2012 22:40)
säästän autoon :) atm 9k säästössä ja tavote ois 20k säästää ens kesään mennessä :) kotona kun vielä asuu ni luulis onnistuvan tolla palkalla

sit isukin kanssa saksasta hakemaan suht uus audi rs4




päivittäin ;)


ehkä huonoin ostos/sijoitus ikinä. kallis auto
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 21 2012 01:50pm
:wacko: mull taas ees oo ajokorttia saati autoa
oon 24 muutin kotoa 17 vuotiaana

kai se o sit prioriteetti
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Aug 21 2012 01:50pm
Quote (Rzi @ Aug 21 2012 10:49pm)
ehkä huonoin ostos/sijoitus ikinä. kallis auto


ehkäpä :) mutta alkaa noi xsaran viat tulemaan kalliiksi. mielummin ostsan mahd. uuden auton jossa vähän vikaa ku tuhlaan jatkuvasti paskan korjaamiseen
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Aug 21 2012 01:53pm
Quote (hiivahirvio @ 21 Aug 2012 22:50)
hö  :wacko: mull taas ees oo ajokorttia saati autoa
oon 24 muutin kotoa 17 vuotiaana

kai se o sit prioriteetti


MUUTE SAMA MUT MUL O AUTO JA KORTTI :)
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 21 2012 01:55pm
Quote (KUF @ Aug 21 2012 10:53pm)
MUUTE SAMA MUT MUL O AUTO JA KORTTI :)


eläpä rupia leijuu siinä :---D!

kyllä se munamankeli kulkee kuha syöttää moottorille tarpeeks pitsaa ja kaljaa
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Aug 21 2012 01:55pm
Quote (hiivahirvio @ 21 Aug 2012 22:55)
eläpä rupia leijuu siinä :---D!

kyllä se munamankeli kulkee kuha syöttää moottorille tarpeeks pitsaa ja kaljaa


TUON ON TODELLA TOTTA :D
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 21 2012 01:56pm
Quote (UGsamu @ 21 Aug 2012 22:50)
ehkäpä :) mutta alkaa noi xsaran viat tulemaan kalliiksi. mielummin ostsan mahd. uuden auton jossa vähän vikaa ku tuhlaan jatkuvasti paskan korjaamiseen


ostat aina halvan rassin joka kuitenki kestää vähän aikaa ja sit hankkiudut siitä eroon ja toistat saman. uutena ostat ni se on kohta vanha ja arvoton
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Aug 21 2012 01:57pm
Quote (Rzi @ Aug 21 2012 09:56pm)
ostat aina halvan rassin joka kuitenki kestää vähän aikaa ja sit hankkiudut siitä eroon ja toistat saman. uutena ostat ni se on kohta vanha ja arvoton


eikö noilla käytetyillä kuitenkin voi ajella kymmeniä tai satojatuhansia kilsoja
Go Back To Suomi Topic List
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll