d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Ceepeelle Pm > Tää On Sulle
Prev12
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 23 2012 02:12am
joskus 2-4 vuotta sitte ajettii pohjoseen mökkeilee ja tää biisi tykitti iha täysillä
hyviä muistoja

e: siis toi rusko, nauttikaa nyt tost



This post was edited by hiivahirvio on Aug 23 2012 02:13am
Member
Posts: 8,120
Joined: Jul 4 2008
Gold: 0.39
Aug 23 2012 09:00am


Rusko on ihan vitun tiukka!

<3

Diggaan ihan kybällä täst biisist, parhaimpia biisejä, saa aina energiselle tuulelle :)

Toi 1:06 bass drop on likasempi ku chicagon politiikka, vitun helmee!

This post was edited by Rumilus on Aug 23 2012 09:01am
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Closed New Topic New Poll