Quote (Pavise @ 20 Aug 2012 20:44)
maksuhäiriömerkintä jää sinne sit, saattaa vaikuttaa jossakin joskus
e- nehän siis sossulta maksaa kaiken jos sanot vaa etteivät antaneet lainaa, niillä rahoilla voi sit vaikka pidemmän päälle maksella niitä velkoja
Se merkintä kylläkin poistuu, n.2-5v/Lähtee uudestaa perintään, riippuu tapauksest ja riippuu miten menettelee sen kanssa.
Quote (Ocen @ 20 Aug 2012 20:46)
lyhytkatseista imo, kukin tavallaan
Mikäs siin, opiskelet, samal pimeet , valtio maksaa opiskelus, vuokras ja sen mitättömän rahan joka on "Elämiseen tarkoitettu" xd
En tiedä mikskä tota kutsuis mut hassua että paperilla työttämällä on taloudellisesti helpompaa ku opiskelijal.