☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Ei > Virttu
Prev
1
2
3
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 630
Replies: 21
Track Topic
TR0LLFACE
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold
:
0.00
#11
Aug 19 2012 06:30pm
Quote (PMS @ 20 Aug 2012 03:28)
juu akku loppu ja sit toi numero vaihtuu uuteen iha ensviikol
no kulta anna sit uus numeto ni voijaa soiteel ;DDDD
PMS
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold
:
128.45
Warn: 80%
#12
Aug 19 2012 06:32pm
Quote (soppamies @ 20 Aug 2012 03:30)
no kulta anna sit uus numeto ni voijaa soiteel ;DDDD
laitan huomenna tulee sulle numeron jos vaa muistan
EasyCoolWin
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold
:
0.00
#13
Aug 19 2012 06:33pm
Quote (PMS @ Aug 20 2012 12:28am)
juu akku loppu ja sit toi numero vaihtuu uuteen iha ensviikol
Ostat niitä 10€ prepaideja missä saa 20€ puheaikaa ^^^^^^^^^^^^^^^^^?
TR0LLFACE
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold
:
0.00
#14
Aug 19 2012 06:34pm
Quote (PMS @ 20 Aug 2012 03:32)
laitan huomenna tulee sulle numeron jos vaa muistan
PMS
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold
:
128.45
Warn: 80%
#15
Aug 19 2012 06:37pm
Quote (EasyCoolWin @ 20 Aug 2012 03:33)
Ostat niitä 10€ prepaideja missä saa 20€ puheaikaa ^^^^^^^^^^^^^^^^^?
e ku kävin tekee uude liittymän saunalahdelt joku 20e 1000min ja 500 txt
Rzi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold
:
24,297.85
#16
Aug 19 2012 06:38pm
Quote (PMS @ 20 Aug 2012 03:37)
e ku kävin tekee uude liittymän saunalahdelt joku 20e 1000min ja 500 txt
aika paljon lässytät
PMS
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold
:
128.45
Warn: 80%
#17
Aug 19 2012 06:40pm
Quote (Rzi @ 20 Aug 2012 03:38)
aika paljon lässytät
enhän mä ole lässyttäny viel yhtää. otin šemmose ku puhun ehk just ja just 300-400 min ja sit ny voi soitella iha huviksee esim sopalle 500min
Rzi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold
:
24,297.85
#18
Aug 19 2012 06:42pm
Quote (PMS @ 20 Aug 2012 03:40)
enhän mä ole lässyttäny viel yhtää. otin šemmose ku puhun ehk just ja just 300-400 min ja sit ny voi soitella iha huviksee esim sopalle 500min
tuossaha on 10 vuoden puhelut ja 5 vuoden tekstarit
PMS
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold
:
128.45
Warn: 80%
#19
Aug 19 2012 06:44pm
Quote (Rzi @ 20 Aug 2012 03:42)
tuossaha on 10 vuoden puhelut ja 5 vuoden tekstarit
sulla ei taida olla kavereita XD
Rzi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold
:
24,297.85
#20
Aug 19 2012 06:49pm
Quote (PMS @ 20 Aug 2012 03:44)
sulla ei taida olla kavereita XD
mitä turhia soittelemaan kännykällä. enkä jauha turhaa paskaa paitsi netissä
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
2
3
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact