d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Ei > Virttu
Prev123Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Aug 19 2012 06:30pm
Quote (PMS @ 20 Aug 2012 03:28)
juu akku loppu ja sit toi numero vaihtuu uuteen iha ensviikol


no kulta anna sit uus numeto ni voijaa soiteel ;DDDD
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 19 2012 06:32pm
Quote (soppamies @ 20 Aug 2012 03:30)
no kulta anna sit uus numeto ni voijaa soiteel ;DDDD


laitan huomenna tulee sulle numeron jos vaa muistan
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Aug 19 2012 06:33pm
Quote (PMS @ Aug 20 2012 12:28am)
juu akku loppu ja sit toi numero vaihtuu uuteen iha ensviikol


Ostat niitä 10€ prepaideja missä saa 20€ puheaikaa ^^^^^^^^^^^^^^^^^?
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Aug 19 2012 06:34pm
Quote (PMS @ 20 Aug 2012 03:32)
laitan huomenna tulee sulle numeron jos vaa muistan


:love:
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 19 2012 06:37pm
Quote (EasyCoolWin @ 20 Aug 2012 03:33)
Ostat niitä 10€ prepaideja missä saa 20€ puheaikaa ^^^^^^^^^^^^^^^^^?


e ku kävin tekee uude liittymän saunalahdelt joku 20e 1000min ja 500 txt
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 19 2012 06:38pm
Quote (PMS @ 20 Aug 2012 03:37)
e ku kävin tekee uude liittymän saunalahdelt joku 20e 1000min ja 500 txt


aika paljon lässytät
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 19 2012 06:40pm
Quote (Rzi @ 20 Aug 2012 03:38)
aika paljon lässytät


enhän mä ole lässyttäny viel yhtää. otin šemmose ku puhun ehk just ja just 300-400 min ja sit ny voi soitella iha huviksee esim sopalle 500min
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 19 2012 06:42pm
Quote (PMS @ 20 Aug 2012 03:40)
enhän mä ole lässyttäny viel yhtää. otin šemmose ku puhun ehk just ja just 300-400 min ja sit ny voi soitella iha huviksee esim sopalle 500min


tuossaha on 10 vuoden puhelut ja 5 vuoden tekstarit
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 19 2012 06:44pm
Quote (Rzi @ 20 Aug 2012 03:42)
tuossaha on 10 vuoden puhelut ja 5 vuoden tekstarit


sulla ei taida olla kavereita XD
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 19 2012 06:49pm
Quote (PMS @ 20 Aug 2012 03:44)
sulla ei taida olla kavereita XD


mitä turhia soittelemaan kännykällä. enkä jauha turhaa paskaa paitsi netissä
Go Back To Suomi Topic List
Prev123Next
Closed New Topic New Poll