d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kirja > Kirja Saataanaa
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 18 2012 11:35pm
Quote (BebebBurns @ Aug 19 2012 08:23am)
Miten ois 1984 ja Fahrenheit 451 tai Bret Easton Ellisiltä esim Rules of Attraction. Bukowskilta vaikka Post Office ja Ham on Rye.


oon itteasias lukassu bukowskin women. ei ollu mitekää hirveän mieleenpainuva eepos, en sit tiiä nuista muista
1984 oli mielenkiintonen leffana, saatan harkita kirjanaki

fahrenheit 451 joskus löyty koneelta myös mut en muista kyl kattoneeni

kiitoksia tähän asti ehotetuista
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Aug 19 2012 12:03am
Quote (hiivahirvio @ Aug 19 2012 07:35am)
oon itteasias lukassu bukowskin women. ei ollu mitekää hirveän mieleenpainuva eepos, en sit tiiä nuista muista
1984 oli mielenkiintonen leffana, saatan harkita kirjanaki

fahrenheit 451 joskus löyty koneelta myös mut en muista kyl kattoneeni

kiitoksia tähän asti ehotetuista


noi bukowskit on muutenkin tosi nopeita ja lepposia lukuja yleensä, womenia en oo lukenu, mut ei kannata sivuuttaa vain yhen kirjan perusteella.

vaikka 1984 ja fahrenheit 451 on hyvii elokuvia niin kirjoina vielä huomattavasti säväyttävämpiä. miten ois joku muu hunter s thompsonin kirja fear and loathingin lisäks?
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 19 2012 12:09am
Quote (BebebBurns @ Aug 19 2012 09:03am)
noi bukowskit on muutenkin tosi nopeita ja lepposia lukuja yleensä, womenia en oo lukenu, mut ei kannata sivuuttaa vain yhen kirjan perusteella.

vaikka 1984 ja fahrenheit 451 on hyvii elokuvia niin kirjoina vielä huomattavasti säväyttävämpiä. miten ois joku muu hunter s thompsonin kirja fear and loathingin lisäks?


joo oli sen kirjotustyyli silti mieleen, tarina ei niin säväyttäny

kirjat > leffat onse juu. thompsonin tuotantoon en muute oo tutustunu, rommipäiväkirjat näin leffana ja se oli aika paskaa. en sitte tiiä mitehä se kirjana menettelis

joku psykologinen trilleri ois jees, aina tykänny sellasist leffoina ja kirjoina

just niiku 1984, fight club jne

This post was edited by hiivahirvio on Aug 19 2012 12:11am
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Aug 19 2012 01:01am
Game of Thronesin kaikki 5 kirjaa tuli tos luettuu. Tarpeeks yksinkertasta meikälle.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Aug 19 2012 01:40am
Quote (hiivahirvio @ Aug 19 2012 08:09am)
joo oli sen kirjotustyyli silti mieleen, tarina ei niin säväyttäny

kirjat > leffat onse juu. thompsonin tuotantoon en muute oo tutustunu, rommipäiväkirjat näin leffana ja se oli aika paskaa. en sitte tiiä mitehä se kirjana menettelis

joku psykologinen trilleri ois jees, aina tykänny sellasist leffoina ja kirjoina

just niiku 1984, fight club jne


thompsonilta tullu vaan fear ja rum diaries luettua, tykkäsin rummistakin, mutta kuulemma huonointa hantteria.

jack ketchum tuli mieleen, sillä aika säväyttävää tavaraa.

kannattaa ehkä lukea fahrenheit 451 1984ää ennen, jos on siis keskittymisongelmia, 84ssä nimittäin sen verran poliittista settiä, eikä välttis niin menevä ja pikainen kuin elokuva.

itellä keskittymiseen auttaa oudoissa asennoissa lukeminen btw.
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Aug 19 2012 02:00am
Vuosia sitten kun luki vielä kirjoja, Agatha Christiet oli kova sana
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 19 2012 02:02am
Quote (BebebBurns @ Aug 19 2012 10:40am)
thompsonilta tullu vaan fear ja rum diaries luettua, tykkäsin rummistakin, mutta kuulemma huonointa hantteria.

jack ketchum tuli mieleen, sillä aika säväyttävää tavaraa.

kannattaa ehkä lukea fahrenheit 451 1984ää ennen, jos on siis keskittymisongelmia, 84ssä nimittäin sen verran poliittista settiä, eikä välttis niin menevä ja pikainen kuin elokuva.

itellä keskittymiseen auttaa oudoissa asennoissa lukeminen btw.


aijaa okei
varmaan katon nyt näistä vaihtoehdoista halvimmat ja pistän tilaukseen ku löytyy dineroa
saa toki ehotella lisää
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Aug 19 2012 02:02am
itel käynnis Anais Nin:nin Erotica
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Aug 19 2012 02:14am
itse en ole ikinä lukenut yhtäkään kirjaa kokonaan, mutta game of thronesin innoittamana pitää varmaan kokeilla tota song of ice and fire trilogiaa.
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Aug 19 2012 02:38am
Quote (Rocko @ Aug 19 2012 11:14am)
itse en ole ikinä lukenut yhtäkään kirjaa kokonaan, mutta game of thronesin innoittamana pitää varmaan kokeilla tota song of ice and fire trilogiaa.


7 kirjan trilogia :bouncy:
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll