Quote (hiivahirvio @ Aug 19 2012 08:09am)
joo oli sen kirjotustyyli silti mieleen, tarina ei niin säväyttäny
kirjat > leffat onse juu. thompsonin tuotantoon en muute oo tutustunu, rommipäiväkirjat näin leffana ja se oli aika paskaa. en sitte tiiä mitehä se kirjana menettelis
joku psykologinen trilleri ois jees, aina tykänny sellasist leffoina ja kirjoina
just niiku 1984, fight club jne
thompsonilta tullu vaan fear ja rum diaries luettua, tykkäsin rummistakin, mutta kuulemma huonointa hantteria.
jack ketchum tuli mieleen, sillä aika säväyttävää tavaraa.
kannattaa ehkä lukea fahrenheit 451 1984ää ennen, jos on siis keskittymisongelmia, 84ssä nimittäin sen verran poliittista settiä, eikä välttis niin menevä ja pikainen kuin elokuva.
itellä keskittymiseen auttaa oudoissa asennoissa lukeminen btw.