d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Softit Opettelee Pelaamaan > Ja
Prev12
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 2,551
Joined: Jul 21 2007
Gold: 15.00
Aug 18 2012 07:23pm
Quote (KUF @ Aug 18 2012 08:04pm)
HEI ÄLÄ NY VIITTI....SE O VANHA KO TAIVAS EIKÄ MUUALLA USKALLA UHOTA.....ANTAA HÄNE MUN PUOLESTA TEHÄ SITÄ MITÄ PARHAITE OSAA....ELI ITSES NOLAAMISTA :D

EIKU SE OLI MIKKOU....


Eli taas yksi syy lisää päästää Rane irti.. missä rane :(
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Closed New Topic New Poll