Quote (Rupsu @ Aug 19 2012 06:53pm)
Mikä oikeestaan on "posomies"?
poso?
nii, joskus ekana autona oli pösö 309, siitä jäänyt nickki
nykyään harrastan vanhoja foordeja, tosin käyttiksenä pösö
meinaan kyllä joskus vielä ostaa 205gti:n, sen verran hyvin uppos minuu ku semmosen omistin