d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Team Fortress 2 > Kuka Pelaa?
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,032
Joined: Apr 24 2004
Gold: 0.34
Aug 17 2012 06:55pm
Quote (EasyCoolWin @ Aug 17 2012 11:30pm)
Accoja kehiin!

PS:

Mun demoman on kaunein.

http://i45.tinypic.com/cia9w.png


Mine!
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Aug 17 2012 08:49pm
Quote (EasyCoolWin @ 18 Aug 2012 01:54)
Sulla on musta ganondorf sigissäs :x

Ja kyllä!

Köyhänmiehen camo @Dayz


SILLÄ EI VAA VOI PELATA IKÄVÄ KYLLÄ 8(

PAITSI SSBM JA SSBB <3
Member
Posts: 9,320
Joined: Jan 20 2006
Gold: 10.56
Aug 17 2012 11:13pm
saatana567
Member
Posts: 17,242
Joined: Jun 25 2010
Gold: 0.00
Aug 18 2012 02:19am
bingo, taisit kyl tietääki
Member
Posts: 1,068
Joined: Dec 11 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 18 2012 02:46am
gangsta ! :X
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Aug 18 2012 04:31am
kyllähän tota tulee pelailtua
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Aug 18 2012 05:10am
Quote (KUF @ Aug 18 2012 02:49am)
SILLÄ EI VAA VOI PELATA IKÄVÄ KYLLÄ 8(

PAITSI SSBM JA SSBB <3


Ja niissäkin se on liiotellun hidas ja cpt falconin moovssit >: O


€ : Mutu ja Zoni löytyykin jo flistiltä!

This post was edited by EasyCoolWin on Aug 18 2012 05:11am
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll