☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Ei Toimi Facebuukki
Prev
1
2
3
4
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 735
Replies: 32
Track Topic
hiivahirvio
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold
:
641.12
#11
Aug 17 2012 03:59pm
eh käynnistin selaimenki uuestaa ja silti heittää ton koodin :<
Rzi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold
:
24,297.85
#12
Aug 17 2012 04:00pm
Quote (hiivahirvio @ 18 Aug 2012 00:58)
eh viimesenä kyl jaksas päivittää jotai vitun verkkokortin ajureita pelkästää buukin takia
voi vaikuttaa myös muihin sivuihi. mutta joo minuutin homma on varmasti ihan kauheeta
Affii
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold
:
1.14
#13
Aug 17 2012 04:00pm
Quote (hiivahirvio @ 18 Aug 2012 00:59)
eh käynnistin selaimenki uuestaa ja silti heittää ton koodin :<
ei toimi itelläkää, piti testata
hiivahirvio
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold
:
641.12
#14
Aug 17 2012 04:01pm
Quote (Rzi @ Aug 18 2012 01:00am)
voi vaikuttaa myös muihin sivuihi. mutta joo minuutin homma on varmasti ihan kauheeta
juu on
Quote (Affii @ Aug 18 2012 01:00am)
ei toimi itelläkää, piti testata
oke tyydyn tähän. ollaa sit ilma säätänä :Q
Affii
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold
:
1.14
#15
Aug 17 2012 04:02pm
Quote (hiivahirvio @ 18 Aug 2012 01:01)
juu on
oke tyydyn tähän. ollaa sit ilma säätänä :Q
ooks oulus
hiivahirvio
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold
:
641.12
#16
Aug 17 2012 04:03pm
Quote (Affii @ Aug 18 2012 01:02am)
ooks oulus
juu oon asun oulus
Affii
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold
:
1.14
#17
Aug 17 2012 04:04pm
Quote (hiivahirvio @ 18 Aug 2012 01:03)
juu oon asun oulus
kyllä mie sukkamunan tunnen
haluaks tehä jonq sigin meikälle ku oo mtn
hiivahirvio
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold
:
641.12
#18
Aug 17 2012 04:05pm
Quote (Affii @ Aug 18 2012 01:04am)
kyllä mie sukkamunan tunnen
haluaks tehä jonq sigin meikälle ku oo mtn
joo kysyit parhaimpaa aikaa mikä ettei
oliki vähä fiilis et mitä vittuu tekis
pistä eteepäi mitä tahot/väriteema/render jos mahollista/tyyliä yms
Affii
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold
:
1.14
#19
Aug 17 2012 04:07pm
Quote (hiivahirvio @ 18 Aug 2012 01:05)
joo kysyit parhaimpaa aikaa mikä ettei
oliki vähä fiilis et mitä vittuu tekis
pistä eteepäi mitä tahot/väriteema/render jos mahollista/tyyliä yms
emt ei mul mtn teemaa ny oikee oo, annan sulle taiteilijana vapaat kädet
njoo ite läppärin romul atm ja ei oo viel konee osat tullu niin pääse pelaa mtn järkevää
hiivahirvio
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold
:
641.12
#20
Aug 17 2012 04:07pm
Quote (Affii @ Aug 18 2012 01:07am)
emt ei mul mtn teemaa ny oikee oo, annan sulle taiteilijana vapaat kädet
njoo ite läppärin romul atm ja ei oo viel konee osat tullu niin pääse pelaa mtn järkevää
teen jotai siistiä abstraktia
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
2
3
4
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact