d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Ei Toimi Facebuukki
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 17 2012 03:59pm
eh käynnistin selaimenki uuestaa ja silti heittää ton koodin :<
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 17 2012 04:00pm
Quote (hiivahirvio @ 18 Aug 2012 00:58)
eh viimesenä kyl jaksas päivittää jotai vitun verkkokortin ajureita pelkästää buukin takia :D


voi vaikuttaa myös muihin sivuihi. mutta joo minuutin homma on varmasti ihan kauheeta
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Aug 17 2012 04:00pm
Quote (hiivahirvio @ 18 Aug 2012 00:59)
eh käynnistin selaimenki uuestaa ja silti heittää ton koodin :<


ei toimi itelläkää, piti testata
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 17 2012 04:01pm
Quote (Rzi @ Aug 18 2012 01:00am)
voi vaikuttaa myös muihin sivuihi. mutta joo minuutin homma on varmasti ihan kauheeta


juu on
Quote (Affii @ Aug 18 2012 01:00am)
ei toimi itelläkää, piti testata


oke tyydyn tähän. ollaa sit ilma säätänä :Q
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Aug 17 2012 04:02pm
Quote (hiivahirvio @ 18 Aug 2012 01:01)
juu on


oke tyydyn tähän. ollaa sit ilma säätänä :Q


ooks oulus :D
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 17 2012 04:03pm
Quote (Affii @ Aug 18 2012 01:02am)
ooks oulus :D


juu oon asun oulus :)
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Aug 17 2012 04:04pm
Quote (hiivahirvio @ 18 Aug 2012 01:03)
juu oon asun oulus :)


kyllä mie sukkamunan tunnen :D

haluaks tehä jonq sigin meikälle ku oo mtn :(
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 17 2012 04:05pm
Quote (Affii @ Aug 18 2012 01:04am)
kyllä mie sukkamunan tunnen :D

haluaks tehä jonq sigin meikälle ku oo mtn :(


joo kysyit parhaimpaa aikaa mikä ettei
oliki vähä fiilis et mitä vittuu tekis :D

pistä eteepäi mitä tahot/väriteema/render jos mahollista/tyyliä yms
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Aug 17 2012 04:07pm
Quote (hiivahirvio @ 18 Aug 2012 01:05)
joo kysyit parhaimpaa aikaa mikä ettei
oliki vähä fiilis et mitä vittuu tekis :D

pistä eteepäi mitä tahot/väriteema/render jos mahollista/tyyliä yms


emt ei mul mtn teemaa ny oikee oo, annan sulle taiteilijana vapaat kädet :P

njoo ite läppärin romul atm ja ei oo viel konee osat tullu niin pääse pelaa mtn järkevää :(
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 17 2012 04:07pm
Quote (Affii @ Aug 18 2012 01:07am)
emt ei mul mtn teemaa ny oikee oo, annan sulle taiteilijana vapaat kädet :P

njoo ite läppärin romul atm ja ei oo viel konee osat tullu niin pääse pelaa mtn järkevää :(


teen jotai siistiä abstraktia
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll