d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Mä En Ymmärrä > Voiko Joku Mode Tai Medi Help.
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Aug 17 2012 04:03pm
Quote (PMS @ 18 Aug 2012 01:02)
yep, noh enää joku puol vuotta enää :) en uskonu että saisin scam tagin veke mutta seki onnistu joten tämäkin onnistuu kun on vaa sinnikäs. saan vielä tt joskus se o lupaus


se on varattu jo miselle
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll