d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kuumetta > Millähän Lähtis Pois
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,183
Joined: Jun 28 2009
Gold: 545.00
Aug 18 2012 01:36am
2g panadolii ja 2g buranaa/päivä
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 18 2012 02:59am
nyt heräilty, ei auttanu alkoholi pöpöjen tappamiseen, olot samat ku eilen + paska..

pari buranaa vetäsin aamupalaks ja litran vettä, kuhan toi muija heräilee ni saa käyä kaupassa..
Member
Posts: 10,074
Joined: Jan 26 2007
Gold: 0.00
Aug 18 2012 08:39am
viinaa
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 18 2012 08:43am
Quote (Posomies @ 18 Aug 2012 11:59)
nyt heräilty, ei auttanu alkoholi pöpöjen tappamiseen, olot samat ku eilen + paska..

pari buranaa vetäsin aamupalaks ja litran vettä, kuhan toi muija heräilee ni saa käyä kaupassa..


ylläri
Member
Posts: 23,350
Joined: Jan 5 2007
Gold: 3,280.00
Trader: Trusted
Aug 18 2012 08:58am
intis ainaki oli aina C-vitamiinii riittävästi ruuassa ku oli vuodelevossa

tyylii jotai 500% päivän saantisuosituksest

kokeile syyä/juua jotai mis ois sitä suht paljo, sit lepäilet (istut koneella) ja villasukat jalassa
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 18 2012 09:02am
tosiaan jos koko ajan lääkettä vedät ni pitkittyy vaa. se kuume hoitaa homman, sitä varten se on kunha ei liian korkeeks mee
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Aug 18 2012 09:28am
Quote (peterpants @ 18 Aug 2012 17:58)
intis ainaki oli aina C-vitamiinii riittävästi ruuassa ku oli vuodelevossa

tyylii jotai 500% päivän saantisuosituksest

kokeile syyä/juua jotai mis ois sitä suht paljo, sit lepäilet (istut koneella) ja villasukat jalassa


Eri ruokavalio lepoosastol oleville ? wtf :o

Quote (Rzi @ 18 Aug 2012 18:02)
tosiaan jos koko ajan lääkettä vedät ni pitkittyy vaa. se kuume hoitaa homman, sitä varten se on kunha ei liian korkeeks mee


If it's a viruz, u can't do shit, deal whit it.


House is back.
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 18 2012 04:03pm
tee siitä viinasta fisherman's friend blendiä

helepottaa :D
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll