Quote (peterpants @ 18 Aug 2012 17:58)
intis ainaki oli aina C-vitamiinii riittävästi ruuassa ku oli vuodelevossa
tyylii jotai 500% päivän saantisuosituksest
kokeile syyä/juua jotai mis ois sitä suht paljo, sit lepäilet (istut koneella) ja villasukat jalassa
Eri ruokavalio lepoosastol oleville ? wtf

Quote (Rzi @ 18 Aug 2012 18:02)
tosiaan jos koko ajan lääkettä vedät ni pitkittyy vaa. se kuume hoitaa homman, sitä varten se on kunha ei liian korkeeks mee
If it's a viruz, u can't do shit, deal whit it.
House is back.