d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Huomenna > Wknd
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,120
Joined: Jul 4 2008
Gold: 0.39
Aug 16 2012 12:58pm
Quote (Rupsu @ Aug 16 2012 06:10pm)
aaai te ootteki pamputtelemassa..


8DDDDDDDDD

En kyllä yllättyis jos mikkou olis oikeesti siel järkkärinä, tuli vaa pm et hän on myös tulossa (sillä on 49,999 posts nii se ei uskalla tuhlata sitä yhtä postia mihinkää ny)
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Aug 16 2012 01:01pm
Itekki tahtos tamppaan. :( mut ei pygee viel ku o meijä toisen lapsen laskettu aika sunnuntaina. Sit ku se o syntymy ni o varpajaisten aika. Sit tamppaan oikeen kunnol. (mattoja)
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Aug 16 2012 01:09pm
Quote (A2K @ 16 Aug 2012 22:01)
Itekki tahtos tamppaan. :( mut ei pygee viel ku o meijä toisen lapsen laskettu aika sunnuntaina. Sit ku se o syntymy ni o varpajaisten aika. Sit tamppaan oikeen kunnol. (mattoja)


EIK SUNKI OIS AIKA LOPETTAA TÄÄKI PASKA KO SUL O "ELÄMÄKI"?
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Aug 16 2012 01:11pm
Quote (KUF @ 16 Aug 2012 22:09)
EIK SUNKI OIS AIKA LOPETTAA TÄÄKI PASKA KO SUL O "ELÄMÄKI"?


Ai jsp?
Lähinnä pörrään kavereitten kaa tuol ancienttien sätis.
Oon kyl kelannu moneen kertaan jo lopettaa. Mut tää o mukava paikka kuluttaa aikaa työaikana. :p
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
Aug 16 2012 01:49pm
Torveen Lahteen matka käy huomenissa! ylihuomen sit oma keikka - tulkaa morjestaa jos ootte huudeilla.

PE:
No second thought
särkyneet
viimeinen kolonna

LA:
one hidden frame
fit my crime
out of breath

liput: 5€/ilta

lauantaina launeen skedepuistossa skeittausta,futista,urpoilua,kaljanjuontia ja paskoja juttuja
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Aug 16 2012 02:06pm
espoo cineen kattelemaan michael haneken uusin; amour
Member
Posts: 244
Joined: Aug 2 2011
Gold: 0.00
Aug 16 2012 03:25pm
kuka vittu lähtee weekendii ko ois blockfestiäki tarjol o.O
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Aug 16 2012 03:27pm
Quote (Kodekit @ 17 Aug 2012 00:25)
kuka vittu lähtee weekendii ko ois blockfestiäki tarjol o.O


MIKÄSEO?
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Aug 16 2012 03:29pm
Quote (Kodekit @ Aug 16 2012 11:25pm)
kuka vittu lähtee weekendii ko ois blockfestiäki tarjol o.O



mikäs se on? minä lähden weekendiin. ja se on btw loppuunmyyty, eli kysymykseesi vastaten: aika monikin.
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Aug 16 2012 03:31pm
en oo lähös mihinkää ku toi kissanpentu jäis yksi :3
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll