d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Lukion Käyny Ihminen Jos Jää Työttömäksi > Koulun Jälkeen Ei Saa Työttömyyspvrahaa
Prev123411Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Aug 15 2012 04:33pm
Kaksoistutkinto kuittaa.
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Aug 15 2012 04:34pm
Quote (Pomppeli @ Aug 16 2012 01:33am)
Taisi kalahtaa kovaakin, kun hymiöillä pitää oikein korostaa. Voitto.


:bouncy:
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Aug 15 2012 08:52pm
Quote (Gastly @ 16 Aug 2012 00:34)
:bouncy:


älä sä tuu tänne kukkoilee kirka perkele!
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Aug 15 2012 11:00pm
Pidän tästä lepposasta sisätyöstäni, jossa istun paikallani tai käyn vaikka linnanmäellä jos jaksan. Palkkaa maksetaan se 3k, ei tartte kaupassa laskeskella rahoja. Olen tyytyväinen että kävin lukion, vaikka amk onkin vielä kesken.
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Aug 16 2012 12:27am
Pidän tästä leppoisasta sisäduunista jossa lähinnä istun paikallani ja annan koneiden tehdä kaiken työn. Ainoo mitä teen on parametrien vaihtaminen tietskaruuduilla. Kävin amiksen, vedän nyt 3-4K kuussa nettona johtavana prosessihoitajana.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Aug 16 2012 12:44am
mieluummin lukioon, koska amisjutuissa ei ollut mitään kiinnostavaa linjaa. aika käsittämätöntä vammailua kritisoida sitä, että kummassa nyt kävikään, ainakin täällä mainituilla argumenteillä siis.

Lukion Käyny Ihminen Jos Jää Työttömäksi > Koulun Jälkeen Saa Työttömyyspvrahaa kunhan hakee yhteishauissa.

This post was edited by BebebBurns on Aug 16 2012 12:45am
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
Aug 16 2012 12:54am
Quote (BebebBurns @ 16 Aug 2012 09:44)
mieluummin lukioon, koska amisjutuissa ei ollut mitään kiinnostavaa linjaa. aika käsittämätöntä vammailua kritisoida sitä, että kummassa nyt kävikään, ainakin täällä mainituilla argumenteillä siis.

Lukion Käyny Ihminen Jos Jää Työttömäksi > Koulun Jälkeen Saa Työttömyyspvrahaa kunhan hakee yhteishauissa.


Jep. eiks ammattikoulun merkonomilinja vastaa lukiota, paitsi että saa siitä tulee ammatti, samoja asioita luulisin kummassaki paikassa olevan.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Aug 16 2012 01:10am
Quote (Finnish @ Aug 16 2012 08:54am)
Jep. eiks ammattikoulun merkonomilinja vastaa lukiota, paitsi että saa siitä tulee ammatti, samoja asioita luulisin kummassaki paikassa olevan.


enpä kyllä tiedä, onko siellä siis paljonkin valinnaisia aineita? varmaan ainakin enemmän matskua, tilastojuttuja ja vastaavaa?
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Aug 16 2012 01:13am
Quote (Finnish @ 16 Aug 2012 09:54)
Jep. eiks ammattikoulun merkonomilinja vastaa lukiota, paitsi että saa siitä tulee ammatti, samoja asioita luulisin kummassaki paikassa olevan.


Eikös merkonomi linja oo kauppiksen puolelta? :unsure:
Vai onko nekin yhistetty?
Oma mielipide on että lukio on turha jos et muuta koulutusta hanki, mutta ihan hyvä jos meinaa jatkaa.
Mut se on oma mielipide, eikä sen tule loukata ketään.
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
Aug 16 2012 01:20am
Quote (A2K @ 16 Aug 2012 10:13)
Eikös merkonomi linja oo kauppiksen puolelta? :unsure:
Vai onko nekin yhistetty?
Oma mielipide on että lukio on turha jos et muuta koulutusta hanki, mutta ihan hyvä jos meinaa jatkaa.
Mut se on oma mielipide, eikä sen tule loukata ketään.


kiinnitin vaa huomiota että merkonimit sai päähänsä "ylioppilaslakin" samanlainen ku lukionki päättäneillä.
Go Back To Suomi Topic List
Prev123411Next
Add Reply New Topic New Poll