Quote (Finnish @ 16 Aug 2012 09:54)
Jep. eiks ammattikoulun merkonomilinja vastaa lukiota, paitsi että saa siitä tulee ammatti, samoja asioita luulisin kummassaki paikassa olevan.
Eikös merkonomi linja oo kauppiksen puolelta?

Vai onko nekin yhistetty?
Oma mielipide on että lukio on turha jos et muuta koulutusta hanki, mutta ihan hyvä jos meinaa jatkaa.
Mut se on oma mielipide, eikä sen tule loukata ketään.