d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Huomenna Turkuun
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Aug 15 2012 12:32pm
Quote (peterpants @ Aug 15 2012 03:17pm)
Uittamo



noniin, itse asun keskustassa. Asunu 2 viikkoa kans vasta, koulun takia tulin :)
Member
Posts: 23,350
Joined: Jan 5 2007
Gold: 3,280.00
Trader: Trusted
Aug 15 2012 12:52pm
Quote (PMS @ 15 Aug 2012 21:12)
minä :)


missäpäin?
jossai varissuolla? :D

Quote (Napi @ 15 Aug 2012 21:17)
mitäs nää turkkusee


opiskelemaa, molemmat mie ja tyttöystävä

Quote (Pomppeli @ 15 Aug 2012 21:32)
noniin, itse asun keskustassa. Asunu 2 viikkoa kans vasta, koulun takia tulin :)


sama juttu :)

minkä kokonen/hintanen, oli paljo halvempii vähä kauempana

mitä muute meet opiskelee sinne?

This post was edited by peterpants on Aug 15 2012 01:06pm
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 15 2012 02:51pm
Quote (peterpants @ 15 Aug 2012 21:52)
missäpäin?
jossai varissuolla? :D



opiskelemaa, molemmat mie ja tyttöystävä



sama juttu :)

minkä kokonen/hintanen, oli paljo halvempii vähä kauempana

mitä muute meet opiskelee sinne?


pansio/perno omakotitalo alueella kuiteski

oma yksiö semmosessa puutalossa.

115e sis. yhtiövastikkee, korjausvastikkee ja veden
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Aug 15 2012 03:35pm
turku on ihan fine paikka, ainoo et pääkaupungissa asuneena se vaikuttaa alkuun siltä et ois ulkomail :D
ei siitä murteesta meinaa saada selvää
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
Aug 15 2012 03:55pm
mistäspäin muutit turkuun? pitkäki muuttomatka kyseessä?
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Aug 15 2012 04:06pm
mitä te opiskelette? :p on sit muute tuet hemmeti ärsyttävää hakee jos ootte molemmat kirjoil siin kämpässä ! :D
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold: 311.54
Aug 15 2012 04:34pm
Vitun homot oisitte sanonu, että etitte kämppää turusta. Ois ollu tarjolla.

Niin meikäläinen asuu kans turussa, keskustassa ja kohta toivottavasti lähempänä keskustaa.
Member
Posts: 23,350
Joined: Jan 5 2007
Gold: 3,280.00
Trader: Trusted
Aug 15 2012 04:39pm
Quote (Finnish @ 16 Aug 2012 00:55)
mistäspäin muutit turkuun? pitkäki muuttomatka kyseessä?


lemiltä, lappeenrannan vierestä.... onhan tos matkaa :D

Quote (Napi @ 16 Aug 2012 01:06)
mitä te opiskelette? :p on sit muute tuet hemmeti ärsyttävää hakee jos ootte molemmat kirjoil siin kämpässä ! :D


ei meil ainakaa ollu mitää ongelmia tukien kanssa :o

Quote (ambid @ 16 Aug 2012 01:34)
Vitun homot oisitte sanonu, että etitte kämppää turusta. Ois ollu tarjolla.

Niin meikäläinen asuu kans turussa, keskustassa ja kohta toivottavasti lähempänä keskustaa.


ai, millasta siul ois ollu?
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 15 2012 04:43pm
koskas petteri miitti XD
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold: 311.54
Aug 15 2012 04:43pm
Quote (peterpants @ Aug 16 2012 12:39am)

ai, millasta siul ois ollu?


Yksiö, 40 neliötä, 1.5km kauppatorille.

Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll