d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Sähkömiehet > Voiko
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Aug 15 2012 04:29am
en tiiä ku en oo sähkömies
Member
Posts: 3,110
Joined: Oct 1 2011
Gold: 0.00
Aug 15 2012 05:15am
kyllä varmaan toimii, mutta se default adapteri on syystäkin 9V

en lähtis kokeilemaan, kuumentaa virtapiirejä turhaan yms.
Member
Posts: 1,383
Joined: Nov 19 2006
Gold: 0.01
Aug 15 2012 06:35am
Quote (Rzi @ 14 Aug 2012 22:48)
elä tuu kyselee ku et edes tiedä skenest mittöö


mitäs teemu homppeli 2007 späwni :D

lukio > amis

:D
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 15 2012 08:08am
Quote (Exoduster @ 15 Aug 2012 15:35)
mitäs teemu homppeli 2007 späwni  :D

lukio > amis

:D


Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll