d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Tietokone Asiaa
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Aug 14 2012 07:43am
Quote (Wondrous @ 14 Aug 2012 16:41)
Siinä:

http://i451.photobucket.com/albums/qq238/Kodekit/d2jsp123456.png


- eiku kato on siellä SSD. ei mitään.
- aika paska emo noin kovaan koneeseen...

ite jakaisin rahat vähän erilailla että sais kaiken mahdollisen irti.

This post was edited by Rocko on Aug 14 2012 07:44am
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Aug 14 2012 08:35am


Ite pistin äske tollase myllyn tilauksee, näyttis tulee kaverilta tuoho.. 4 gb ramia vaan, mutta pitäs olla helkkarin nopeeta muistia. tilata 2 kampaa sit lisää ku saa rahaa taas :)
Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold: 0.00
Aug 14 2012 01:30pm
Quote (Rocko @ 14 Aug 2012 16:43)
- eiku kato on siellä SSD. ei mitään.
- aika paska emo noin kovaan koneeseen...

ite jakaisin rahat vähän erilailla että sais kaiken mahdollisen irti.


Jossai piti säästää :lol:

imo sil emolla ei oo oikee merkitystä.
Member
Posts: 45,291
Joined: Dec 25 2006
Gold: 2,819.99
Aug 14 2012 02:01pm
voin postaa oman koneen specsit ku takasin suomessa, hintaa n. 1200€-1300€ mut parii osaa huonontamalla saat 900€ pintaan :)
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 14 2012 03:16pm
halvalla tollase kokoon ja alle 400 luulis löytyvän jo aika tykkii konettä ku kattoo osat tarkkaa
luulis pyörittelevä pelejä iha hyvin
Member
Posts: 45,291
Joined: Dec 25 2006
Gold: 2,819.99
Aug 18 2012 03:30am

Tos on tommonen aika perus base.
Näyttistä ei taideta myydä enää, ni iske vaikka tää tilalle:
http://www.jimms.fi/tuote/GAIN-1732
Ja tonnin kovo nyt irtoo jollai 90€ jos sellasen haluu.
Ja toi virtalähde kantsii vaihtaa oikeestaa mihin vaa, 550 - 750w riittää.


Itellä about toi, gainwardin näyttis minkä linkkasin, greencaviar kovalevy tonni ja pari tuuletinta lisää, koska halusin äänettömän, ja it works sexy

This post was edited by mxO on Aug 18 2012 03:31am
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 18 2012 03:39am
teidän paketeista puuttuu winukat.. O_0
Member
Posts: 45,291
Joined: Dec 25 2006
Gold: 2,819.99
Aug 18 2012 03:53am
Quote (PMS @ 18 Aug 2012 11:39)
teidän paketeista puuttuu winukat.. O_0


lol XD
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Aug 18 2012 05:14am
menkäähän takas ala-asteelle kertaamaan luetun ymmärtämistä
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Aug 18 2012 05:22am
Quote (Speedparts @ 18 Aug 2012 14:14)
menkäähän takas ala-asteelle kertaamaan luetun ymmärtämistä


tilaat vaikka jimssistä ja laitat siel ne kokoo sulle sen koneen niin siin on sulla paketti kone :D

turhaa maksaa paskasta paljoa
Go Back To Suomi Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll