
Tos on tommonen aika perus base.
Näyttistä ei taideta myydä enää, ni iske vaikka tää tilalle:
http://www.jimms.fi/tuote/GAIN-1732Ja tonnin kovo nyt irtoo jollai 90€ jos sellasen haluu.
Ja toi virtalähde kantsii vaihtaa oikeestaa mihin vaa, 550 - 750w riittää.
Itellä about toi, gainwardin näyttis minkä linkkasin, greencaviar kovalevy tonni ja pari tuuletinta lisää, koska halusin äänettömän, ja it works sexy
This post was edited by mxO on Aug 18 2012 03:31am