d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Mites Toi D3 Kolahti? > Pelaatteko?
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Aug 13 2012 11:17am
Quote (Rumilus @ Aug 13 2012 05:09pm)
Jännä juttu et kaikki sanoo D2 > D3 mut ketää niist ei enää pelaa. Muna pystys odottaa jotai GW2 / Path of Exile / Torchlight paskaa, vitun fanboyt.

Ei siinä, ite diggaan D3, mitä ny suht harvoin enää kerkeen pelaa töiden jälkeen... ja onhan tossa tullu tahkottua rahaa rmah nii ei oo kyllä menny hukkaan nuo 60 euroa todellakaa. :)


D2>
Member
Posts: 7,932
Joined: Nov 8 2006
Gold: 406.00
Aug 13 2012 02:10pm
Quote (HardyTarget @ Aug 13 2012 06:45pm)
d2 d3:sta parempi? :D

Tuskin se oli yhtään kummempi ilmestyessään.

Oli botteja jotain 95% "pelaajista" pari vuotta sitten, nyt varmaan lähellä 100%.

Lähinnä tarkotin että tykkään d2 enemmän kun d3.


Quote (Rumilus @ Aug 13 2012 07:09pm)
Jännä juttu et kaikki sanoo D2 > D3 mut ketää niist ei enää pelaa. Muna pystys odottaa jotai GW2 / Path of Exile / Torchlight paskaa, vitun fanboyt.

Ei siinä, ite diggaan D3, mitä ny suht harvoin enää kerkeen pelaa töiden jälkeen... ja onhan tossa tullu tahkottua rahaa rmah nii ei oo kyllä menny hukkaan nuo 60 euroa todellakaa. :)

En oikeestaa pelaile mitää enään mutta sillo ku testasin d3 nii ei iskeny. Yleensä uudet pelit on sellai "uu mikä toi o jännää blbalba" mut d3 ei tullu sitä tunnetta :(
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Aug 13 2012 02:27pm
d3 on paras :D
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Aug 13 2012 02:49pm
vähä taas alkanu aktivoitumaan tässä pelissä, 44lvl barbarian tällä hetkellä ainoa hahmo. Mutta tuskin kyllä ikinä kolahtaa niin ku d2 jota tuli tahkottua monta vuotta.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 13 2012 03:14pm
pitää muistaa se että olitte aika nuoria ku pelasitte d2 ekan kerran jos sillo pelasitte ku tuli. henkilökohtasesti ei enää mitkään pelit tunnu niin mukavalta ku nuorempana
ja d3>d2. d2 ei enää jaksa ollenkaan ja d1 välillä jaksaa

This post was edited by Rzi on Aug 13 2012 03:15pm
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 13 2012 05:20pm
paskaa
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 13 2012 05:41pm
Quote (PMS @ 14 Aug 2012 02:20)
paskaa


peheki pelais 10 vuotiaana tatti ojossa dippe kolmosta
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 13 2012 05:57pm
Quote (Rzi @ 14 Aug 2012 02:41)
peheki pelais 10 vuotiaana tatti ojossa dippe kolmosta


d1>d2>d3

dee ykköst pelasin jo 8v muistaakseni vai olinko jo 9
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 13 2012 06:00pm
Quote (PMS @ 14 Aug 2012 02:57)
d1>d2>d3

dee ykköst pelasin jo 8v muistaakseni vai olinko jo 9


oikea järjestys. tällä hetkellä se vaan menee niin että d3 jaksaa pelata mutta aikoinaan d1 ja d2 oli tajuttoman kovia pelejä
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 13 2012 06:02pm
Quote (Rzi @ 14 Aug 2012 03:00)
oikea järjestys. tällä hetkellä se vaan menee niin että d3 jaksaa pelata mutta aikoinaan d1 ja d2 oli tajuttoman kovia pelejä


ite jaksa mitään pelii pelaa oikein. paitti ehk joskus minecraftii ipadilla. mutta sen muistan että ku pääs dia 1 makuun ja rupes venaa dee kakkost ni se oli virun hyvä niin kauan ku se kesti kunnes lodi tuli. kolmone oli todella iso pettymys
Go Back To Suomi Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll