Quote (HardyTarget @ Aug 13 2012 06:45pm)
d2 d3:sta parempi?

Tuskin se oli yhtään kummempi ilmestyessään.
Oli botteja jotain 95% "pelaajista" pari vuotta sitten, nyt varmaan lähellä 100%.
Lähinnä tarkotin että tykkään d2 enemmän kun d3.
Quote (Rumilus @ Aug 13 2012 07:09pm)
Jännä juttu et kaikki sanoo D2 > D3 mut ketää niist ei enää pelaa. Muna pystys odottaa jotai GW2 / Path of Exile / Torchlight paskaa, vitun fanboyt.
Ei siinä, ite diggaan D3, mitä ny suht harvoin enää kerkeen pelaa töiden jälkeen... ja onhan tossa tullu tahkottua rahaa rmah nii ei oo kyllä menny hukkaan nuo 60 euroa todellakaa.

En oikeestaa pelaile mitää enään mutta sillo ku testasin d3 nii ei iskeny. Yleensä uudet pelit on sellai "uu mikä toi o jännää blbalba" mut d3 ei tullu sitä tunnetta
