red alert 2 command & conquer + kaikki ps1 rpgshootterit oli huippuja
sitten tietty kaikki snespelit, mutta niitä nyt on zeldasti lähtien niin monta etten jaksa edes alkaa luettelemaan
nes oli kanssa yksi huippu taikuripeli jota tuli pienempänä mätettyä, katsotaas jos löydän jostakin vaikka videon kun en nyt nimeä muista
e- blues brothers, castlevania, bombermanit; onhan näitä näköjään kun rupeaa muistelemaan
tässä se peli vielä mistä videon lupasin
http://www.youtube.com/watch?v=E20jk5vgkdQ tässä vielä gameplay video
This post was edited by Pavise on Aug 13 2012 09:01am