d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Eeppiset Nostalgiapelit
Prev12348Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 13 2012 07:46am
onhan nuo varmasti jonneille nostalgiaa

This post was edited by Rzi on Aug 13 2012 07:46am
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Aug 13 2012 07:47am
Quote (Rzi @ Aug 13 2012 04:46pm)
onhan nuo varmasti jonneille nostalgiaa


:rofl:
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Aug 13 2012 07:50am
Quote (Rzi @ 13 Aug 2012 16:46)
onhan nuo varmasti jonneille nostalgiaa

minun nuoruuteni paras peli oli marmorikuulat
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 13 2012 07:53am
Quote (Napi @ 13 Aug 2012 16:50)
minun nuoruuteni paras peli oli marmorikuulat


käpylehmät oli kova sana
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Aug 13 2012 08:00am
Quote (Rzi @ 13 Aug 2012 16:53)
käpylehmät oli kova sana

ei lama-aikana ollut käpyjä, ryssät vei kaikki
Member
Posts: 9,320
Joined: Jan 20 2006
Gold: 10.56
Aug 13 2012 08:03am
ut99, eka delta force, diablo ofc, donkey kong countryt SNES. Ja tiesti noita lieroi jne.
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Aug 13 2012 08:11am
7 User(s) are reading this topic (3 Guests and 0 Anonymous): Napi, Sauhu, BebebBurns, Mutu

:ph34r:
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Aug 13 2012 08:25am
aina koulun jälkeen läiskittiin naapurin pojan kanssa amigaa / 8 bittistä. amigalla oli yks escape from colditz vankilapakopeli. hommasin tossa taannoin sen ja pelasin ihan fiiliksissä. en päässy ees läpi vieläkään :D
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Aug 13 2012 08:43am
red alert 2 command & conquer + kaikki ps1 rpgshootterit oli huippuja

sitten tietty kaikki snespelit, mutta niitä nyt on zeldasti lähtien niin monta etten jaksa edes alkaa luettelemaan

nes oli kanssa yksi huippu taikuripeli jota tuli pienempänä mätettyä, katsotaas jos löydän jostakin vaikka videon kun en nyt nimeä muista

e- blues brothers, castlevania, bombermanit; onhan näitä näköjään kun rupeaa muistelemaan



tässä se peli vielä mistä videon lupasin

http://www.youtube.com/watch?v=E20jk5vgkdQ tässä vielä gameplay video :D

This post was edited by Pavise on Aug 13 2012 09:01am
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Aug 13 2012 10:02am
Ski Jumper 1-2
Go Back To Suomi Topic List
Prev12348Next
Add Reply New Topic New Poll