d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Tristramin Tuho
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Aug 13 2012 06:05am
Quote (hiivahirvio @ 13 Aug 2012 14:36)
eeppiset d1 grafiikat :D


jonnet ei muista...
Member
Posts: 1,312
Joined: Dec 26 2011
Gold: 3,927.00
Aug 13 2012 06:31am
Quote (Rocko @ 13 Aug 2012 14:05)
jonnet ei muista...


Mikä on jonne? onko se jotain syötävää?

This post was edited by Onkka3 on Aug 13 2012 06:32am
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 13 2012 06:32am
Quote (Onkka3 @ Aug 13 2012 03:31pm)
Mikä on jonne?


huonomuistinen kaveri
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Aug 13 2012 08:57am
Quote (Rzi @ Aug 13 2012 11:59am)
lodi tuhos


Pyh, lodi teki pvpstä mielenkiintosta ja silti classicciin jäi ihmisiä pelaamaan pvm , ei vain kaikille kaikkea vain myöskin jokaiselle jotakin ^_^
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Aug 13 2012 09:12am
Quote (EasyCoolWin @ 13 Aug 2012 17:57)
Pyh, lodi teki pvpstä mielenkiintosta ja silti classicciin jäi ihmisiä pelaamaan pvm , ei vain kaikille kaikkea vain myöskin jokaiselle jotakin ^_^


totta puhut karvainen kaverini
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 13 2012 11:03am
Quote (EasyCoolWin @ 13 Aug 2012 17:57)
Pyh, lodi teki pvpstä mielenkiintosta ja silti classicciin jäi ihmisiä pelaamaan pvm , ei vain kaikille kaikkea vain myöskin jokaiselle jotakin ^_^


:rofl:
Member
Posts: 3,110
Joined: Oct 1 2011
Gold: 0.00
Aug 13 2012 11:11am
Quote (Rzi @ Aug 13 2012 08:03pm)
:rofl:


perustele
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Aug 13 2012 11:15am
Quote (Rzi @ Aug 13 2012 05:03pm)
:rofl:


Sorcs > All @classic pvp ._.

Classic bvb oli ihan hauskaa jonkin aikaa kyl... Lodis kaikil classeil on tsäänssit olla hyviä

This post was edited by EasyCoolWin on Aug 13 2012 11:16am
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Aug 13 2012 11:20am
Quote (EasyCoolWin @ 13 Aug 2012 17:57)
Pyh, lodi teki pvpstä mielenkiintosta ja silti classicciin jäi ihmisiä pelaamaan pvm , ei vain kaikille kaikkea vain myöskin jokaiselle jotakin ^_^

jokaselle jotakin on ei mitään kellekkään.

/thread
Member
Posts: 3,110
Joined: Oct 1 2011
Gold: 0.00
Aug 13 2012 11:55am
Quote (EasyCoolWin @ Aug 13 2012 08:15pm)
Sorcs > All @classic pvp ._. 

Classic bvb oli ihan hauskaa jonkin aikaa kyl... Lodis kaikil classeil on tsäänssit olla hyviä


ei kato puristit ymmärrä, kaikki old school on parast yms.
Go Back To Suomi Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll