☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Tristramin Tuho
Prev
1
2
3
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 676
Replies: 22
Track Topic
Rocko
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold
:
20.00
#11
Aug 13 2012 06:05am
Quote (hiivahirvio @ 13 Aug 2012 14:36)
eeppiset d1 grafiikat
jonnet ei muista...
Nkk
Member
Posts: 1,312
Joined: Dec 26 2011
Gold
:
3,927.00
#12
Aug 13 2012 06:31am
Quote (Rocko @ 13 Aug 2012 14:05)
jonnet ei muista...
Mikä on jonne? onko se jotain syötävää?
This post was edited by Onkka3 on Aug 13 2012 06:32am
hiivahirvio
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold
:
641.12
#13
Aug 13 2012 06:32am
Quote (Onkka3 @ Aug 13 2012 03:31pm)
Mikä on jonne?
huonomuistinen kaveri
EasyCoolWin
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold
:
0.00
#14
Aug 13 2012 08:57am
Quote (Rzi @ Aug 13 2012 11:59am)
lodi tuhos
Pyh, lodi teki pvpstä mielenkiintosta ja silti classicciin jäi ihmisiä pelaamaan pvm , ei vain kaikille kaikkea vain myöskin jokaiselle jotakin
Affii
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold
:
1.14
#15
Aug 13 2012 09:12am
Quote (EasyCoolWin @ 13 Aug 2012 17:57)
Pyh, lodi teki pvpstä mielenkiintosta ja silti classicciin jäi ihmisiä pelaamaan pvm , ei vain kaikille kaikkea vain myöskin jokaiselle jotakin
totta puhut karvainen kaverini
Rzi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold
:
24,297.85
#16
Aug 13 2012 11:03am
Quote (EasyCoolWin @ 13 Aug 2012 17:57)
Pyh,
lodi teki pvpstä mielenkiintosta
ja silti classicciin jäi ihmisiä pelaamaan pvm , ei vain kaikille kaikkea vain myöskin jokaiselle jotakin
Ocen
Member
Posts: 3,110
Joined: Oct 1 2011
Gold
:
0.00
#17
Aug 13 2012 11:11am
Quote (Rzi @ Aug 13 2012 08:03pm)
perustele
EasyCoolWin
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold
:
0.00
#18
Aug 13 2012 11:15am
Quote (Rzi @ Aug 13 2012 05:03pm)
Sorcs > All @classic pvp ._.
Classic bvb oli ihan hauskaa jonkin aikaa kyl... Lodis kaikil classeil on tsäänssit olla hyviä
This post was edited by EasyCoolWin on Aug 13 2012 11:16am
Napi
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold
:
556.34
#19
Aug 13 2012 11:20am
Quote (EasyCoolWin @ 13 Aug 2012 17:57)
Pyh, lodi teki pvpstä mielenkiintosta ja silti classicciin jäi ihmisiä pelaamaan pvm , ei vain kaikille kaikkea vain myöskin jokaiselle jotakin
jokaselle jotakin on ei mitään kellekkään.
/thread
Ocen
Member
Posts: 3,110
Joined: Oct 1 2011
Gold
:
0.00
#20
Aug 13 2012 11:55am
Quote (EasyCoolWin @ Aug 13 2012 08:15pm)
Sorcs > All @classic pvp ._.
Classic bvb oli ihan hauskaa jonkin aikaa kyl... Lodis kaikil classeil on tsäänssit olla hyviä
ei kato puristit ymmärrä, kaikki old school on parast yms.
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
2
3
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact