Quote (Rocko @ 12 Aug 2012 20:35)
aina kun käyn kaupassa eli monta kertaa viikossa. hävinny lähinnä viime aikoina, mut ihan hyvää ajanvietettä.
onhan se, kunhan ei koukkuun jää, nähny meinaan yhen tädin joka pelaa aina kahta konetta ja soittaa miehensä paikalle kun joku muu haluis tulla toiselle niistä
ja tottakai kun rahat loppuu nii sanoo miehelleen "anna rahaa". en muuten oo koskaan nähny et se täti ois mitään voittanu ja aina menee varmaa 50e kerrallaa sillä niihin koneisii
btw tänään tuli ulos 160e voittoa ja viime maanantaina 170e

mukavasti tullu tällä erää. aina ei kyl oo yhtä hyvä tuuri