d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi >
Poll > Pelikoneet
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Aug 12 2012 12:01pm
en oo varmaa koskaa pelannu
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Aug 12 2012 12:31pm
noin kerran viikossa, yleensä kaikki kaikki kolikot menee pelikoneisiin jos on lojumassa mukana
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Aug 12 2012 01:22pm
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Aug 12 2012 01:30pm
Quote (Rocko @ 12 Aug 2012 20:35)
aina kun käyn kaupassa eli monta kertaa viikossa. hävinny lähinnä viime aikoina, mut ihan hyvää ajanvietettä.


onhan se, kunhan ei koukkuun jää, nähny meinaan yhen tädin joka pelaa aina kahta konetta ja soittaa miehensä paikalle kun joku muu haluis tulla toiselle niistä
ja tottakai kun rahat loppuu nii sanoo miehelleen "anna rahaa". en muuten oo koskaan nähny et se täti ois mitään voittanu ja aina menee varmaa 50e kerrallaa sillä niihin koneisii



btw tänään tuli ulos 160e voittoa ja viime maanantaina 170e :)
mukavasti tullu tällä erää. aina ei kyl oo yhtä hyvä tuuri
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Aug 12 2012 01:47pm
kerran viikossa noin.

ku lomilla on ni MÖKKIELÄMÄÄ ja 50 vapaa peliä.
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 12 2012 02:28pm
joskus, harvoin
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
Aug 12 2012 02:34pm
laitoin että kerran kuussa. välilllä tulee pelattua useemmin tosin ja välillä sit taas harvemmin, niin sopi vastaukseks.

Jokeripokeri, tuplapotti ja kulta-jaska on ne parhaat!
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 12 2012 02:45pm
eipä tuu ikinä pelattuu
joskus saattaa 20 senttiä puota koneen uumeniin mut muuten ei
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Aug 12 2012 03:42pm
vähän liian usein, laitoin 'useammin kuin kerran viikossa'
välillä tulee kyllä helposti oltua viikkoja pelaamatta.
joskus 15-16 vuotiaana tuli oltua kyllä pahasti koukussa noihin peleihin, tuli pelattua melkein kaikki rahat siihe aikaa
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 12 2012 04:45pm
Quote (hiivahirvio @ 12 Aug 2012 23:45)
eipä tuu ikinä pelattuu
joskus saattaa 20 senttiä puota koneen uumeniin mut muuten ei


ei kannata menettää rahoja. jos pelaa ni pari euroa on laitettava isommalla panoksella tai ei varmaan tuu mitää
Go Back To Suomi Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll