d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kaveri Soitti > Ja Sano
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Aug 12 2012 09:02am
Quote (do_NaUKI @ 12 Aug 2012 17:01)
eiku läppäri



just sanoin että eikö salama oo sähköä? ja väität ettei kukaa oo nähny salamaa?


salama on voimaa, se kaataa puita jne.

et säkää paljosta tiiä.
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Aug 12 2012 09:24am
Quote (hartwall @ Aug 12 2012 05:02pm)
salama on voimaa, se kaataa puita jne.

et säkää paljosta tiiä.



väärin, voimaa ei voi nähä mut sähkön voi
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
Aug 12 2012 09:27am
Quote (do_NaUKI @ 12 Aug 2012 18:24)
väärin, voimaa ei voi nähä mut sähkön voi


no mikset sitten vaan kato? :o
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Aug 12 2012 09:28am
Quote (Matroskin @ Aug 12 2012 05:27pm)
no mikset sitten vaan kato? :o


ai mitä
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
Aug 12 2012 09:28am
Quote (do_NaUKI @ 12 Aug 2012 18:28)
ai mitä


että onko se salama poikki
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Aug 12 2012 09:38am
Quote (do_NaUKI @ Aug 12 2012 03:01pm)
eiku läppäri



just sanoin että eikö salama oo sähköä? ja väität ettei kukaa oo nähny salamaa?


lataako sun läppäris ku se on kiinni seinässä?....
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Aug 12 2012 09:41am
Quote (do_NaUKI @ 12 Aug 2012 18:01)
eiku läppäri



just sanoin että eikö salama oo sähköä? ja väität ettei kukaa oo nähny salamaa?


salama on hankaussähköä, ei oikeeta sähköä
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Aug 12 2012 09:45am
Quote (Matroskin @ Aug 12 2012 05:28pm)
että onko se salama poikki


salama poikki? oot sekasi.

Quote (EasyCoolWin @ Aug 12 2012 05:38pm)
lataako sun läppäris ku se on kiinni seinässä?....


paakko ladata ku akku tyhjenee tai se sammuu.
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Aug 12 2012 09:50am
Quote (do_NaUKI @ Aug 12 2012 03:45pm)
salama poikki? oot sekasi.



paakko ladata ku akku tyhjenee tai se sammuu.


Se tuskin lataa jos sähköt menny ja piuha on seinässä?
Member
Posts: 8,754
Joined: Aug 5 2008
Gold: 0.00
Aug 12 2012 10:17am
Quote (do_NaUKI @ 12 Aug 2012 17:45)
paakko ladata ku akku tyhjenee tai se sammuu.


Go Back To Suomi Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll