☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Kaveri Soitti > Ja Sano
Prev
1
2
3
4
5
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 1153
Replies: 40
Track Topic
hartwall
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold
:
620.96
#11
Aug 12 2012 09:02am
Quote (do_NaUKI @ 12 Aug 2012 17:01)
eiku läppäri
just sanoin että eikö salama oo sähköä? ja väität ettei kukaa oo nähny salamaa?
salama on voimaa, se kaataa puita jne.
et säkää paljosta tiiä.
do_NaUKI
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold
:
5,739.04
#12
Aug 12 2012 09:24am
Quote (hartwall @ Aug 12 2012 05:02pm)
salama on voimaa, se kaataa puita jne.
et säkää paljosta tiiä.
väärin, voimaa ei voi nähä mut sähkön voi
Matroskin
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold
:
48.15
#13
Aug 12 2012 09:27am
Quote (do_NaUKI @ 12 Aug 2012 18:24)
väärin, voimaa ei voi nähä mut sähkön voi
no mikset sitten vaan kato?
do_NaUKI
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold
:
5,739.04
#14
Aug 12 2012 09:28am
Quote (Matroskin @ Aug 12 2012 05:27pm)
no mikset sitten vaan kato?
ai mitä
Matroskin
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold
:
48.15
#15
Aug 12 2012 09:28am
Quote (do_NaUKI @ 12 Aug 2012 18:28)
ai mitä
että onko se salama poikki
EasyCoolWin
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold
:
0.00
#16
Aug 12 2012 09:38am
Quote (do_NaUKI @ Aug 12 2012 03:01pm)
eiku läppäri
just sanoin että eikö salama oo sähköä? ja väität ettei kukaa oo nähny salamaa?
lataako sun läppäris ku se on kiinni seinässä?....
Pavise
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold
:
2.62
#17
Aug 12 2012 09:41am
Quote (do_NaUKI @ 12 Aug 2012 18:01)
eiku läppäri
just sanoin että eikö salama oo sähköä? ja väität ettei kukaa oo nähny salamaa?
salama on hankaussähköä, ei oikeeta sähköä
do_NaUKI
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold
:
5,739.04
#18
Aug 12 2012 09:45am
Quote (Matroskin @ Aug 12 2012 05:28pm)
että onko se salama poikki
salama poikki? oot sekasi.
Quote (EasyCoolWin @ Aug 12 2012 05:38pm)
lataako sun läppäris ku se on kiinni seinässä?....
paakko ladata ku akku tyhjenee tai se sammuu.
EasyCoolWin
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold
:
0.00
#19
Aug 12 2012 09:50am
Quote (do_NaUKI @ Aug 12 2012 03:45pm)
salama poikki? oot sekasi.
paakko ladata ku akku tyhjenee tai se sammuu.
Se tuskin lataa jos sähköt menny ja piuha on seinässä?
EETUX_PRO
Member
Posts: 8,754
Joined: Aug 5 2008
Gold
:
0.00
#20
Aug 12 2012 10:17am
Quote (do_NaUKI @ 12 Aug 2012 17:45)
paakko ladata ku akku tyhjenee tai se sammuu.
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
2
3
4
5
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact