d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Joku Tekee Mulle Spy/demo Sigin ;3 > ???
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,320
Joined: Jan 20 2006
Gold: 10.56
Aug 12 2012 07:03am
aijaa tääl joku muukin pelaa tf!
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Aug 12 2012 07:24am
Quote (Mutu @ Aug 12 2012 01:03pm)
aijaa tääl joku muukin pelaa tf!


But of course, im afraid not!

This post was edited by EasyCoolWin on Aug 12 2012 07:24am
Member
Posts: 8,120
Joined: Jul 4 2008
Gold: 0.39
Aug 12 2012 08:46am
joo tais olla just pristine, vai sukkamunako se ny oli... rakkaalla lapsella on monta nimeä. :(

MUTTA EIHÄN JOKKE VOI RETIRE, KUKA PITÄÄ YLLÄ LEGACY OF LOORANAPPEJA JA ANIMUA
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Aug 12 2012 09:40am
Quote (Rumilus @ Aug 12 2012 02:46pm)
joo tais olla just pristine, vai sukkamunako se ny oli... rakkaalla lapsella on monta nimeä. :(

MUTTA EIHÄN JOKKE VOI RETIRE, KUKA PITÄÄ YLLÄ LEGACY OF LOORANAPPEJA JA ANIMUA


Siis sen tiän et Sukkamuna=Hiivahirviö mut onko noi kaikki pristisii? :o
Member
Posts: 284
Joined: Feb 2 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 12 2012 10:17am
Quote (EasyCoolWin @ Aug 12 2012 05:40pm)
Siis sen tiän et Sukkamuna=Hiivahirviö  mut onko noi kaikki pristisii? :o


on
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
Aug 12 2012 03:44pm
sun nykynen sigi on kyl ihan hieno miks vaihtaa.
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Aug 12 2012 04:24pm
Quote (Finnish @ Aug 12 2012 09:44pm)
sun nykynen sigi on kyl ihan hieno miks vaihtaa.


Se tulee käyttöö taas seuraavis playoffeis >: O

€ : eli enskaudel

This post was edited by EasyCoolWin on Aug 12 2012 04:24pm
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 12 2012 04:40pm
pitikö se mariokart sigi vielä räätälöidä et saat senki käyttöö uuelle nimelle

edit: jsp_robe?

This post was edited by hiivahirvio on Aug 12 2012 04:42pm
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Aug 12 2012 04:56pm
Quote (hiivahirvio @ Aug 12 2012 10:40pm)
pitikö se mariokart sigi vielä räätälöidä et saat senki käyttöö uuelle nimelle

edit: jsp_robe?


Juu jos jaksat :P
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Aug 12 2012 05:32pm
en tee
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll