d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Mie Oon Kipiä > Antakee Miulle Lääkettä
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 11 2012 04:34pm
jos mustaa kusta ei tarvitse olla kemilaakinen yhtälö jotta tietäisi ratkaisun. ostaisin osingollani kahdeksan sinkoa ja ampuisin yhden maatuskan.


venäläiset tuotteet eivät toimi.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Aug 11 2012 04:35pm
uida, uida, onnistuu se maallakin jos yrittää tarpeeksi, perhonen ei ois myöskään pahitteeksi neuvoja antamaan, asiantuntija
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 11 2012 04:35pm
hellä mutta päättäväinen
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Aug 11 2012 04:37pm
päättäriittaväisänen
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 11 2012 04:37pm
kun suon ylitse kiirehtii tulisi muistaa kuusi mustaa karitsaa mukaansa koska matka saattaa yllättää

on olemassa huonoa, hyvää sekä yliluonnollisen huonoa

olen muistio. mikä siis olen?
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 11 2012 04:39pm
nyt ne napit pois ja pää selväks
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Aug 11 2012 04:42pm
Quote (Rzi @ Aug 12 2012 12:39am)
nyt ne napit pois ja pää selväks


eipä oo ollu vuosiin

Quote (hiivahirvio @ Aug 12 2012 12:37am)
kun suon ylitse kiirehtii tulisi muistaa kuusi mustaa karitsaa mukaansa koska matka saattaa yllättää

on olemassa huonoa, hyvää sekä yliluonnollisen huonoa

olen muistio. mikä siis olen?


kehosi tajunnan muistio tallentava säteilevä diskopallo onko seinät elossa
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 11 2012 04:42pm
Quote (Rzi @ Aug 12 2012 01:39am)
nyt ne napit pois ja pää selväks


turpakii sönkkö
suola on hyvää sopivassa mittasuhteessa
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Aug 11 2012 04:46pm
mitä vittua tääl tapahtuu :huh:
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Aug 11 2012 04:47pm
Quote (hiivahirvio @ Aug 12 2012 12:42am)
suola on hyvää sopivassa mittasuhteessa


kunhan teleporttaa sen suoraan selkärangan yläpäähän

Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll